2007年11月20日 星期二

踩入sOhO - Pacific Grill


終於有機會去食位於Soho區既Pacific Grill!!!!! 本身未試過係中環返工既我,, 對Soho區唔太熟悉... 好彩一早相約Cindy係地鐵一齊行上去,, 有佢呢枝盲公竹,, 去邊都唔洗怕!! (Cindy 認路好勁架!)


人物有Cindy, GG & 珍妮仔 (家姐生病了, 所以absent!)


雖然當日一早要去睇多次醫生,, 但亦都無阻我去嘆美食既心情...



環境原本還算清靜, 可惜當日門口做緊搭棚維修, 不時有操音及天拿水味飄入!!



不過為食既我, 見到呢藍新鮮麵包, 已經乜都唔記得晒... 一口氣食左兩隻包包... 果然無介紹錯!!



蕃茄湯... 真係好鮮... 鮮到有少少酸呀! 不過蕃茄一向係我既至愛... 當然成碗飲得晒啦!


此時藥力發作.. 個人開始全身無力,,, 繼而失去味覺...



去到Main Course 有我最愛既海鮮蕃茄義粉,, 但我已經無晒胃口食啦!!! 原本想食肉眼扒, 但怕難消化, 所以最後都放棄左...不過體貼既Cindy好好咁切左幾件俾我試, 味道應該都唔錯掛?! (因為藥力發作,, 攪到我真係無乜味覺!!)



佢地三個都叫左甜品, 但我真係無謂口再食... 所以要左杯咖啡! 但一飲完即時肚痛!!



第一次同珍妮仔見面,, 當然唔少得有手信收啦!! heeeeee


係我一直好想食, 但又無機會試既鳯尼卷....


噢!! 停不了的秋香姐...


第一次見面, 我地兩個都帶病在身,,, 真係掃興呀! 下次要養好身子再同你癲過...


另外真係好多謝你帶病都為我地親手整鳯尼卷... 見到都覺得粒粒皆辛苦呀!!(但好好味呢!!) 


希望你隻手指快d好返啦... 見到都心痛!! 下次要小心小心呀~~


19 則留言:

  1. NO.1
    貓頭鷹時間...hee  你返左hk啦....天氣凍呀...小心身體

    回覆刪除
  2. 我持續暴食中啊....
    我驚你見到我時會覺得我脹爆呀...
    你今日好d未?

    回覆刪除
  3. Diana ~~
    哎呀 ~~ 呢幾日好忙 都無時間上黎
    今日一來  就見到你又飛返香港拉
    你真係可以話係空中美人拉 
    周不時都係空中呢
    他日我去香港 都想要去 Pacific Grill 呢

    回覆刪除
  4. 唔舒服食d清d既野啦!希望你快d好番,唔洗再睇醫生!

    回覆刪除
  5. 立春妹,
    你今日好點未呀。。。肚仔仲痛唔痛呀。。。
    下次同埋你家姐一齊食一定唔是肚痛是笑到肚痛! 
    整野食我好開心架。。病都唔怕! 
    秋香姐上

    回覆刪除
  6. SOHO區D餐廳的碓唔錯架, 而且種類又多!

    回覆刪除
  7. 珍妮仔都整咗鳳梨卷比你食,
    咁我又要轉第二種先得呀!
    食物真係好正,真係好想食一次呀!
    大家都病,真係好無趣呀!
    希望各人都快d好返呀!
     

    回覆刪除
  8. 樣樣都好正喎, 搞到我鬼咁肚仔餓耶!

    回覆刪除
  9. 個賣相都好似好正咁喎,我好鍾意 d 蕃茄酸酸地咁架!
    睇你個 blog 真係好好送飯呀!卡卡~

    回覆刪除
  10. 你要好好休息,快d好番啊!

    回覆刪除
  11. 好好味呀....!! 個包包好似好得呀...!

    回覆刪除
  12. 我都去過呀! 個麵包真係好好食ga ....
    你好番D未呀?

    回覆刪除
  13. 環璄真係好正 個羊架賣相好吸引....一定好好味!

    回覆刪除
  14. 妹妹
    噢!那隻咀gel gel既烏龜仔有蝦你嗎?
    有的話,,,,,,,,,,講比我知
    我會令佢個殼365日都處於裂既狀態

    家姐字
     

    回覆刪除
  15. 我估呢間野d grill food會好過其他, 上次我食魚都係一般, 但肉眼同羊架都好味呀 ~
    湯同dessert就一樹樹呀 ~
    搭訕 to 圓圓 : 我冇蝦吉你細妹呀.......只係sir wu sir 佢之ma

    回覆刪除
  16. 快d好番啊, 呢餐貴唔貴?

    回覆刪除
  17. 好開心ar!!!~
    你今日身體好番d 未ar??

    回覆刪除
  18. Soho 除左cafe餐廳之外, 附近有D小店賣衫&飾物都唔錯架!~
    有時間再去食過逛下啦!~

    回覆刪除
  19. 之前好多雜誌都有介紹呢間

    回覆刪除