2007年11月8日 星期四

感動

有一日, 我問大少一個問題, 叫佢忍真考慮先答我


我 : 其實如果有得俾你揀, 你想我死先定你死先? (當然係講自然老死/病死, 唔係意外個隻!)


大少 : 一齊死


我 : 講真架, 有乜可能一齊死呀!! 如果將來老左, 你想我死先定你死先?


大少 : (諗左好耐...) 唔死, 我唔想講呢d野....


我 : 講啦... 如果係我,, 我想我死先!! 我怕無左你一個人唔知點...


大少 :  如果真係要揀... 我想你死先


我 : 點解呀???


大少 : 因為如果我死先, 即係我有病,, 咁係我未死前你咪要好辛苦照顧我囉! 我唔想你咁辛苦, 我唔要你受苦... 我寧願我照顧你, 我辛苦.. 我都唔想你辛苦...


我 : (開始眼有淚光)...


大少 : 同埋我知如果無左我係到, 你一個人老左實好孤單... 好慘.. 會好唔開心! 所以我寧願你死先, 有我倍你... 咁你咪唔會一個人囉!


我 : .......... 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


其實我係一個好難被人感動到會喊既人... 而呢個問題, 以前我曾經都問過ex-bfs! 以前既人點答我我都唔記得... 但今次聽完係唯一一次令我真係覺得好感動, 而且真係好感激上天俾我遇到呢個男人! 


對其他人黎講,, 可能無乜特別! 但對我自己黎講, 完全感覺到係咩一回事~


只係想記低"你"曾經對我講過既一番說話, 好窩心, 好感動!


老公...


I Love you


*****************************************************************************************************************


如果你有事 鄭秀文 (龍鳳鬥主題曲)

我已沒有這力氣一生一世撐下去缺乏你
精心計盡了算盡了生死怎可以逃避
你接受了信命理 愛昨日仍有效突然又過期
狠心的你累了的我仍掛著你

如常背靠你 深知一失去剩下了半臂
人若然行開了 連對罵亦無期
為何你要我去信那麼些枉生的歪理
什麼世上人間天與地 在某一天又再一起

@ 如你若有事我會很寂寞
我獨個行樂怎可快樂
我沒你的運氣能先走 畢竟能早登天國
但你若有事 我要孤獨做人就從頭再學
學習到天邊海角 一人拼搏
我這主角沒有襯托 @

如常背靠你 深知一失去剩下了半臂
人若然行開了 連對罵亦無期
為何你要我去信那麼些枉生的歪理
就算世上人間天與地 在某一天又再一起

Repeat @

如你若有事我會很寂寞
我獨個行樂怎可快樂
我沒你的運氣能先走 畢竟能早登天國
就算是有事我也不讓別人再做我主角
但是我都希望那一場寄託
是你先走令我發惡


沒有留言:

張貼留言