2007年11月1日 星期四

長榮吉蒂

如果鐘意Hello Kitty既朋友.. 一定有聽過長榮往台北既客機... 有Hello Kitty專機!


之前去台灣.. 我地都有request過book Hello Kitty機... 可惜時間太急,, 已經full 晒 (每日好似得兩班)~


但原來除左Hello Kitty專機外, 長榮航空係台北機場Terminal 2都有做左個Hello Kitty候機室 & 育嬰室


對於我同我兩個朋友黎講,, 一見到就好興奮!!!!!! 估唔到坐唔到佢班機..都有咁多Hello Kitty野睇~~



Hello Kitty 育嬰室



連入面既裝修都係Hello Kitty BB....卡娃兒呢~~



內置有尿片, 濕紙巾等供應... 設備唔錯喎!!



你睇我兩個朋友幾開心... 好彩當時無人用緊個育嬰室,, 如果唔係真係唔好意思!!



連度門都係Hello Kitty BB... 好靚呀!!!



當然唔少得有吉蒂商店啦.... 不過我地只係齋影無幫襯!!



佢兩個好似執金咁!!!



拖住喼既吉蒂!! 出發啦~~



你睇佢個規模都唔細架!



未上機前可以坐係Kitty櫈到慢慢等...



旁邊有靚靚Kitty畫燈...




仲有幾張架... 不過時間太急...影唔晒!!



點少得要有個兒童遊戲室呢!!


你見我地影得咁開心就知幾咁吸引啦~~~ 所以鐘意KITTY既朋友...記得早少少check-in入閘..去影返夠本呀~


我地今次颱風天暢遊台灣之旅最豐富既節目除左影沙龍相外,,, 呢個都算係意外收獲!!!


報導完畢!


沒有留言:

張貼留言