2007年10月31日 星期三

清淡日

呢個禮拜都食得好雜呀...


又pizza, 又蛋糕, 又煲仔飯... 尋日仲邀請左同事黎我屋企打便爐!!


今日一早起身個肚好漲... 又係時候清淡日啦~~




記得初初黎杜拜第一次煲粥... 唔知到原來煲粥用米既份量係比平時少好多, 我見平時d粥咁大烹. .... 仲落多兩錢重米!!


到最後烹粥越煲越"大煲"... even 用個湯煲都滿瀉咁濟~~


依家既我已經知道點樣煲好味既粥.... 先將米洗淨浸大約一小時或以上...


用大半煲水,, 煲滾後轉細火慢慢煲到d米好棉架啦!!. (如果鐘意食'杰'粥,, 就唔好落太多水)


平時我煲粥會落大量乾瑤柱 & 一隻皮蛋...


今朝整蛋糕時有半隻蛋剩... 倒埋落去!!!


唔好覺得我奇怪!!??  台灣人煲粥.. 有時鐘意落蛋花架~~


味道有何分別?? 其實我覺得係有蛋香味..都唔錯架!! 不過我今次落得半隻... 食唔出!!



另外有我係台灣買返黎既紙菜肉鬆做伴菜... 好味道!! 可能細細個食慣左.. 所以肉鬆係我地屋企係不能缺少的... 食方包要佢, 食飯要佢, 食粥要佢,, 就算就咁食都一樣好味!!!



台灣新東陽牌麵筋 (係HK有得賣),, 又係細細個係台灣食慣左... 送粥食一流!!!


隔離個碟係"腐乳"



加多碟亂炒一通... 見雪櫃剩左d咩一次過炒晒佢... 唔好嘥! heeeeeeeeeeee



呢樣係大少命根黎架..佢去日本掃得最多就係呢d野... 每次食粥都一定要, 有時食飯都要!!! (我諗就算無餸,, 俾呢枝野佢撈飯,,佢都覺得好好味!!!) 


屋企仲有兩枝..唔知如果我啦啦聲食晒佢,, 可唔可以用呢個藉口問佢 : 不如去轉日本"補貨"囉...(大家唔好咁好心話我知HK邊到有得買呀,,唔該!! Haaaaaaaaa)


沒有留言:

張貼留言