2007年10月7日 星期日

多謝你!!!

多謝大家既留言呀~~

係台灣時因為係用迷你NOTEBOOK,,,加上我又整左甲..好難打字,, 所以無覆大家!!!

係到,, 我想同大家澄清一件事呀!!!

我去台灣影個輯相只係普通"藝術相" ,, 並

不是緍紗相呢~~  (我仲未嫁得出呀....)

所以大家唔好誤會呀... 我只係想係自己仲算後生年青時留下倩影,, 自戀下...無乜特別咋!!!

而我今次影呢輯相係有5個造型, 我POST個d只係自己偷影既花絮...

如果大家有興趣睇我既相,, 要等十一月後先有得攞呀... 我諗到時大家都唔記得啦...

另外... 好多謝大家讚賞我既造型!!!! 哈..因為平時好少有個d look, 所以我都有d睇唔慣...

其實我兩年前都影過,, 上次揀個d係比較清純,, 所以今次揀d較成熟...

今日睇相.. 發覺... 清純look都係啱我多d.. 因為我太肥,, 扮成熟似怨婦多d... heeeeee

如果大家有興趣, 我都好鼓勵大家趁後生去影下架...

老左都可以回味下麻!!!!!

俾大家睇下兩年前既我.......

認得我嗎??

攝影公司資料 :

White Ladder Digital Photo 白色階梯

台北市中原街8號

Tel : 852-(02) 2560 5260


沒有留言:

張貼留言