2007年10月25日 星期四

補一補

自問入廚經驗唔耐... 而且廚藝亦唔叻...


平時煮既餸,, 多數都係憑感覺亂煮出黎... 而且多為普通菜式,, 所以都勉強可以接受...


但講到要整傳統中國名菜..如 : 咕嚕肉、炆鵝掌、乜乜炒海參、鮑魚、東坡肉等...我就真係一竅不通!!


我覺得要做到以上菜式..真係要花好多時間, 同埋味道唔可以好似平時煮飯咁求求其就做到... 所以係我日常既菜式入面.. 好難食到呢D好野!!


自有一次去大少同事屋企食過呢款"冬菇蠔屎炆花膠"後... 再請教下點整.. 原來都好容易喎...



花膠係一次過大量烚半個鐘, 浸過夜,, 然後剪開適當份量, 分好一包包放入雪格冷藏... 到要煲湯/煮黎食時先攞一包出黎煮,, 十分方便!



原來只需炆大約一個鐘..d冬菇, 花膠已經淋晒... 入晒味!! 好正呀~~~ 我自己仲加左d生菜係底... 只欠髮菜.. 如果唔係更Perfect 呢!!


大少對我咁好,, 有時都要整返d "足料"貨俾佢補一補~~ (不過,,我淨係識整呢d... 再高難度少少既野..我就唔識架啦!)



簡簡單單又一餐... 感恩感恩!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


提外話 :



之前做既香蕉合桃磅蛋糕實在太好味,, 而且又方便!! 見仲有兩隻蕉剩... 前日做埋佢... 今次我將食譜份量加多1/3去就返我個長模... 同埋因為無晒合桃..所以我改用杏仁去做...


嘩!!! 見到個蛋糕升到好高,,好開心呀!!!



今次出黎既效果大隻好多... 而且特登再焗燶少少,,令個皮更脆!!!



用兩隻香蕉做出黎..香蕉味更出... 好好味呀~~



你地睇呢張相.. 件蛋糕似唔似烈艷"豬唇"呀? Haaaa


沒有留言:

張貼留言