2007年10月2日 星期二

頂唔順~

尋晚四點半訓, 今七點起身先執行李!

八點半約左朋友一齊食個早餐, 早早十點就到達機場

我係一個好捱得眼訓既人

但今日既我終於捱唔住~~

可能經連日來嚴重既唔夠訓...

我今日無論係坐巴士 or 飛機都唔洗五分鐘即訓著!

係飛機上面我好不幸地同一個又肥兼成身嗅煙味既老坑坐(佢仲要全程好似抽筋咁瘋狂"un"腳!)

心諗, 點解架機咁唔爆.. 我都咁黑仔要編到同佢坐孖位呢??

究竟係咪我真係當黑緊?? 點解係我心情最差最唔夠精神既時候先係到挑戰我??

由於天氣唔好,, 大風又有雨.. 架機當然左搖右擺啦..

但我竟然一D驚都無..只係好攰好攰..好眼訓!!!!

落左機,, 唔洗等行李既我諗住可以好快咁離開機場..

點知又係海關截查我既hand carry!!!

天呀..入面有成十幾個火牛, 重到PK..仲要係到攪我做乜呀??

唯一令我減輕煩惱既係... 我媽咪見到我無投訴我肥!!

感謝主~~~

希望呢幾日可以安安靜靜咁過啦!!!


1 則留言: