2007年10月6日 星期六

What's going on????

今日颱風更接近台北.. 我地一早己經被狂風暴雨嘈醒...

原本約左今日去揀尋日影既相, 但風大得我地都唔敢出去,.. 因為我地唔想揀完相無命返,,到時真係揀相做車頭相~~

尋晚酒店已經用木版將入口封晒,,以防吹爛離玻,, 可想言之幾大風!!

雖然身在室內,,但係房都不時聽到強勁既呼呼風聲...好驚訝!

尋晚出街, 有個朋友不幸俾芭蕉樹吹甩既芭蕉葉刮損腳,,, 我地去旅行似走難多D...所以今日我地打死都唔敢再出去啦....


係酒店房窗到向外影,, 完全感受咩事..


今朝有棵樹已經倒下... 訓醒個晏覺,, 又有兩棵倒下!!


花輪同學個頭呀!!!!   其實係咪你地係HK又做戚風蛋糕,,攪到台灣都打風???

好彩酒店有得免費上網,, 如果唔係我會悶死係酒店...

今日真係好悶呀,,, 無踏出過酒店門口半步...我依家好肚餓, 都唔知食乜好???

好多謝好多朋友都有send message 黎問候,, 我地無事, 只係留係酒店玩手指...

希望聽日班機可以如常起飛,,,但當然安全降落係更重要!!

請各位為我地祈禱呀~~


1 則留言: