2007年10月5日 星期五

台灣菜

朋友成日問我台灣有咩好食?

除左蚵仔麵線、蚵仔煎、牛肉麵、鹽酥雞、嗅豆腐外...

我覺得最好味既, 係台灣住家小菜~~

炒A菜 -- 有食開台菜既朋友都知係乜啦!


青瓜炒蝦仁-- 其實係好普通既配塔, 但係HK好少食到


糖醋排骨掛~~ 完全無肥膏,, HK個D野味好多... 但我鐘意個D羅勒葉!!


我至愛既虱目魚,, 無論蒸又好, 滾湯又好,,, 一樣好味!!! 雖然好多骨.. 但中間既肉無骨兼超滑~~~

而且佢地興用wasabi加豉油點黎食..又係一絶呢.....

最後,, 仲有一煲蜆肉滾湯.. 只係加少少彊絲, 酒,,鹽等... 仲有最重要既又係羅勒葉,,帶出成煲湯既味道... 一個字"正"

每次返去.. 媽咪都會煮我鐘意食既餸... 係咪好正呢??

不過,, 因為媽咪依家要看店, 無咁多時間煮飯,, 所以以上所有食物都係買架!!! haaaaaaaaaaaaa (仲好味過媽咪煮個D..heeeeee)

你地有冇食過呀?


17 則留言:

  1. 買架!! 哈哈我以為你煮tim

    回覆刪除
  2. 貧窮的敗家女2007年10月5日 下午6:42

    虱目魚我未食過,屋企從來無煮過喎,煮湯可以用咩配合架?如果去朋友度煮飯可以試下買條虱目魚煲下湯嘛!你講得咁甜咁好味咁...

    回覆刪除
  3. 呢種蜆好鮮甜同埋唔會韌~~~正!!!

    回覆刪除
  4. 有得食媽媽的菜當然開心啦!!但無親手做的,都有媽媽一齊食都好開心啦!!! 打風返唔返到來呀!!!

    回覆刪除
  5. 青瓜炒蝦仁,我屋企人都有煮架! 嘻嘻...你咁鬼馬,拎d買返黎既食物扮係媽咪煮既 差d俾你欺騙tim

    回覆刪除
  6. 下??? 買都買到咁正o既家庭菜??? 真係好家庭feel喎!

    回覆刪除
  7. 係台灣玩得開心D啦

    回覆刪除
  8. Diana ~~ 呢餐好 good 阿 我以為你媽媽煮你食 排得好似住家菜o甘 我都好喜歡台灣小菜 去台灣我好鍾意o甘食架 食合菜我好 like 架 係呢 ~~ o甘你咪識得講普通話 ?

    回覆刪除
  9. 早排去台北都有食過炒菜呀! 買回來的菜都幾好味啵! 唔駛煮呀!

    回覆刪除
  10. 虱目魚好耐無食過...點wasabi又真係好特別, 媽咪嘅愛心飯果然係正!

    回覆刪除
  11. 台灣真係好多好野食啊!

    回覆刪除
  12. 上次去台灣都冇食過A菜...

    回覆刪除
  13. 你唔講都以為係你mama煮添

    回覆刪除
  14. 你MAMA 好錫你的!!~

    回覆刪除
  15. 愛. 回家! 回家的感覺真巧啊! 又有媽煮愛心飯啊!

    回覆刪除
  16. 呢餐咁好,唔洗飯都掂啦~

    回覆刪除
  17. 媽媽真係世界上最好o架!!!
    D 糖醋排骨睇到都流口水.

    回覆刪除