2007年10月24日 星期三

P for Pizza Party (附recipe)

今日個肚已經無唔舒服啦!!  無受困擾..人都精神d ~


晏晝同大少同事msn... 知道佢夜晚會過黎我呢邊Club House 做gym, 口多多問人地今晚有冇興趣黎我家食飯 (因為平時問佢地,, 佢地怕麻煩我,,多數都話唔洗麻煩.. 不如一齊出街食!!)


點知!!! 人算不如天算... 佢今日竟然話 "好呀~~ 你係咪真係有時間煮先??"  既然我都開口問人地先,, 唔通人地話黎.. 我先話 "呀.. 我講下咋!!"  最後,, 我唯有硬著頭皮go ahead啦...


之前見到包包書教整pizza...一直好想試..但未有機會..今次啱晒黎招呼朋友啦!!!




原來整Pizza比起整包包簡單好多.. 只需將麵團mix埋..然後發烤兩次..即可放料入爐~ 唔洗搓餐死... 鬆一口氣!!!




我個pizza 既餡料有 : 蝦.. 魷魚... 蟹柳... 磨菇 (茄醬底)




焗既時候好香...見到顏色鮮艷..好開心!!! 第一次整..當然有要改善既地方... e.g. 個包底太厚.. 有D 似食麵包...下次要減份量; 同埋芝士刨得唔夠多!!  不過,,我已經好感恩...因為第一次整, 已經可以做到"食得落"既效果... 總算無失禮賓客...heeeee


仲有,, 雖然味道不及出面d Pizza 咁野味... (係有d唔同.. 但講唔出有咩唔同?) 不過食完後, 感覺明顯地唔會好似出面食個d咁漏.. 加上配料完全用上自己鐘意既食物... 真材實料!! 正~




另外仲有新鮮吞拿魚薯仔沙律... (沙律係穩陣之作.. 一定唔怕唔好食!)




最後仲有蝦汁蜆肉炒義粉~~  爆香蒜頭炒, 炒香用來做PIZZA剩下既蝦頭, 加d 雞湯, 鹽, 黑椒半炒半煮d大蜆... 最後將蜆肉拆殼...用餘下蝦蜆汁炒熱義粉即可!!!  呢個全場至受歡迎.... 超正!!!


由於今晚得四個人晚飯..所以唔洗預備太多餸菜... 我用左兩個鐘去預備呢餐飯就攪掂!!!  飯後仲有餘興節目..就係唱k~~ 新買左部dvd機...為著就係唱k... 我地呢d香港人... 平時無乜消遣, 除左打牌..唱K係另一個好節目!!  有同事十一月會返hk..到時我會再叫佢入其他新碟... 務求做到 [人在杜拜,, 心在港] 既效果...哈哈哈~~~


Pizza Recipe (copy from 曾美子第一次教你做麵包)


料 : (可做4個pizza)


我上面呢個係用以下份量做出... 但因為我一次過焗晒成個pizza,,攪到個底厚得濟,, 所以我提議如果你地做, 可以除返一半份量做細個d 或者分兩盆焗)


麵團:


高粉 : 600g ; 低粉 : 400g ; 砂糖 : 20g ; 酵母粉 :10g ; Salt : 16g ; 溫水 : 650ml, Olive Oil : 30ml


餡料 :


可自選海鮮/肉碎/素菜等 .... 我自己試過用義粉茄醬做底, 味道較淡; 亦試過用千島醬做,, 味道出好多...配埋煙三文魚,, 效果好好!!


做法 :


1) 將麵團材料混合成麵團(光滑感), 做基本發烤(60mins), 然後取出分割成4等份, 滾圓放在布上, 將布蓋起並覆上濕布, 將兩端收口處折入(中間發烤20mins); 最後取出並擀開約烤盤大小


2) 將麵團擀在烤盤內後, 用叉子在麵團表面戳洞


3) 在表面塗上醬料, 然後放上餡料, 最後撒上mozzarella cheese在面


4) 放入己預熱好的焗爐, 以180度焗20-25mins即可


沒有留言:

張貼留言