2007年10月15日 星期一

慶祝300

不知不覺...已經第三百篇網誌啦!! (換下個新banner & background 先...靚嗎??")


同大部份Bloggers一樣...初初開blog..只係無心插柳!!!


真係無諗過會識到咁多朋友...


雖說網路情緣唔可靠..但我有時覺得係網上認識到既朋友,, 比起現實的..有時黎得仲親切, 真誠 & 開心!!


無論如何, 我好希望係網上認識到既你... 永遠都開心快樂!!!  大家可以倍伴住大家成長~~ 以後去到邊都唔怕寂寞啦...


見今日咁開心!!! 等我post下在港期間食過既美食黎同大家一齊分享啦~~



主角 : Esther 菇 & Me


評語 : 不過不失.... 我相信晚飯選擇會較美味!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



主角 : Anise & Me


評語 : 食物一般, 環境唔錯... 好啱細食既女仔去食... 因為款式多但份量少! 男人去食就一定會唔夠飽!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



主角 : 大少& Me


地點 : 深水埗維記 (豬潤米&架央西多)


評語 : 好出名既豬潤...連我平時唔食豬潤都食左幾件...唔錯!!! 但又未去到真係好正好正既地步!  至於西多... 太油膩啦... 不過都好味!! heeee



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



主角 : 大少& Me


地點 : M記早餐


評語 : 因為杜拜無得食..而大少又對佢鐘有獨鍾.... 味道如何..大家都知啦!!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



主角 : 朋友一堆


地點 : 澳門茶餐廳


評語 : 一貫水準既匍橽 & 豬仔包... 又係滿足我好耐無食既慾望!!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



主角 : 兩位型男 (Sammy & Reggie) & Me


地點 : 798 Units & Co. @ Time Square


評語 : 貴價餐廳... 食物唔錯, 環境有氣氛.. 適合情侶去拍拖享用!!


沒有留言:

張貼留言