2007年10月16日 星期二

中日合壁

由香港返杜拜呢幾日大病.... 雖然無發燒... 但全身發冷, 鼻塞, 狂打乞痴, 流鼻水!!! 屋企無開過冷氣..但感覺一樣沾寒沾凍~~ 大概係坐飛機返黎個時又攝親... 食左兩日藥都好唔返... 希望休息多兩日會好d啦!!


尋日叫大少自己去Supermarket 求其買d菜返黎頂住檔先~~


今日用中日方法整左以下Lunch!!



係香港買左兩包日式營養榖整糙米飯!!!  記得之前係北海道民宿到食過呢d糙米飯... 好好味! 最緊要係有益呀...  (吉之島做緊日本食品節有售)



做法簡單 : 雖然我唔識日文... 但有圖示加上自己既common sense.. 我估係先洗2-3MUG米... 然後加入水&一包糙米... 用手攪勻...即可!



最後煲熟就得啦!!!



味道其實差無幾...不過食落口感當然唔同一般白米... 最重要係高纖有益麻!!



除左有日式既糙米飯外...我仲用左日式既蒜蓉麵豉醬 (吉之島做緊日本食品節有售), 但係用黎蒸中式既雲耳雞~ 係咪好創新呢!!!



中式代表 :加多個粉絲翠玉瓜滾湯.... 攪掂!!!



我返黎o既第一餐午餐.... 我唔客氣啦!!


沒有留言:

張貼留言