2007年10月27日 星期六

好痛呀!!!

我個人成日都好似隻盲頭烏蠅咁撞到抬, 撞到角... 所以個身成日都會有d瘀痕!! 不過都係小事~~


前日去跑步... 帶備我以下運動三寶 : 水樽, 毛巾, 電話



電話內附mp3能功... 所以我跑步前必DOWNLOAD一d電台節目去聽,, 邊聽邊跑,,時間就會過得特別快!! (多得lala提點~~ thanks!!)


前日去跑步時,, 隻手唔小心勾到條headphone...成個電話"啪"一聲係跑步機上飛左落地... 連張SD CARD都飛埋出黎...


心急既我...因為Set 左 program黎跑, 已經跑到一半, 唔想Stop左佢, 所以諗住懶醒地將一隻腳踏上跑步機旁邊既腳踏到, 想企隱再落地執返部電話~~


點知,, 我另一隻腳縮唔切... 而部跑步機仲運作緊... 所以我就被另一隻腳拖跌左我!!!


大家諗下當時情形...跑步機運作中,, 我被佢拖跌,,我差不多成個人扒左係部機到.....


最後,, 小腿撞到旁邊角位...痛到眼水都標埋出黎!!!!


最樣衰係俾個到既工作人員見到.. 仲走黎問我 " Madam... Are.. are u OK??" 


係咁瘀既情況下, 我當然話 "Fine...I'm ok (加顫抖微笑!!)


我仲要威到因為唔想浪費左之前跑左既時間,,而堅持跑埋個半個鐘先走....


哼!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (係咪好有體育精神呢~~)



返到屋企,, 見到好似無乜事... 又無流血..仲以為no problem 啦!!  點知到沖涼時,,俾熱水淋到都覺得好痛呀!!!   原來腫左一大條痕.. 只係未發出黎咋~~


我諗呢個瘀痕遲D就會慢慢變深紫..... 


哇~~~ 我的媽呀... 好痛呀!!!!


沒有留言:

張貼留言