2007年11月25日 星期日

吃、喝、玩、樂、買

星期五, 終於有時間相約自己朋友去嘆茶shopping啦!! 夜晚仲有下場,,, 晚飯直落睇埋戲~~ 攰死我啦!


難得一班朋友出去,, 我又提議去食"泰簡單"... 上次同大少兩個叫左個泰霸道已經飽到嘔,,, 其他野都無機會試,, 今次一定要想食乜就叫乜呀!!!


真係好鐘意同一大班朋友gathering....好開心!!! 食食食,,笑笑笑...



唔該少杰幫我地去買戲飛...



bESt Friend Carmen已confirm十二月廿六號走啦... 我下次再返香港就見唔到你啦!! take care ar~~



六個人... 叫左八個餸... 啱啱好,, 唔算太飽!! 但可能太油膩啦..對於平時食慣"住家飯"既我,, 食完胃痛呀!!!


食完飯.. 行左一陣街就出事啦!!! 唉~ 當提早送生日禮物俾自己囉~ 呵呵呵!



大家係咪好奇怪呢張係咩呢?? 就係我地去睇戲,, 我影螢幕既相...


由於個日星期五,, 好多人都去睇呢套新戲"真的想飛你".... 原本我話等我一早去買定飛... 但有位"懶醒"既朋友話... 九點幾十點既戲無人睇架... 我有九折..等我放公去買啦!!!!


Well...我除左N年前睇鐵達尼號坐過頭幾行後, 我都未試過坐咁前!!  今次睇戲竟然坐第二行!!!  X杰呀...下次唔該醒少少啦,, 我咁耐無係香港睇戲,, 都知五六例爆架啦.... 


1 則留言: