2007年11月13日 星期二

又飛啦!

聽朝同Daddy返台灣啦... 可能又會少左時間上blog, 大家自己照顧自己, 唔洗擔心我啦!


希望今次返台灣順順利利,, 唔好又打風落雨!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


前日行街, 見到Agnis b. 出左好多新款charms好靚呀... 忍唔住揀左一個俾自己


細細個charm 要三百幾蚊,, compare with 其他牌子可能已經算平,, 但對於我黎講.. 真係覺得有d貴!!!!


但我右邊感性既腦袋拗贏左邊理性既腦袋.. 所以最後都係 "唔該, 俾個新既我呀!! heeeeeeeeee~~"



係一個luggage charm 呀!!!! 點解我會揀佢??


恕我好似好"自大"咁講句 : 近年真係坐飛機多過坐巴士!!


行李箱係我不可缺少既一樣重要物件, 所以咪對佢情有獨鍾囉~


其實仲有其他更靚既款式,, 揀既時候真係好頭痕, 好想一口氣買晒幾個心儀既款式, 但當然唔可以啦...咁貴,, 我唔捨得呀!!  


最後, 我諗左好耐... 都係揀左呢款,, 原因係我想紀念一下呢段時間成日飛黎飛去 (將來都唔知仲有冇機會呀!!) 我諗第時見到呢個charm,, 都會勾起自己曾經有段咁既生活體驗~~



最令我歡喜既係... 呢個charm可以打開架,, 入面仲有件衫仔!! 好得意呢~~


Dar...


就係呢個啦.... what do you think?? is it very special??


Love you!!


yr hon.


沒有留言:

張貼留言