2007年11月19日 星期一

地道台灣美食

每次返台灣, 最想食既早餐有兩樣.. 1係饅頭+豆漿, 2係三文治+豆漿


台灣其中一樣特式早餐就係即叫即整三文治!


有好多款式, 豬柳、培根(煙肉)、煎蛋、肉鬆、火腿等


雖然配料簡單, 但好新鮮,, 又豐富... 而且價錢仲好實惠~



呢類早餐好多時都係只開早場, 下午時份就會打洋... 所以想試下台式三文治,, 唔好咁遲起身啦!



兩份三文治都係40蚊台幣... 好抵呀!! 為返港紙10蚊咋... 但就十分足料!



台灣人仲會食蘿蔔糕當早餐,, 味道同港式蘿蔔糕有少少唔同..都唔錯!!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


由於三叔長駐台灣, 佢又係一個好鐘意食野既人..所以去到台灣想食乜, 一問佢, 佢即刻講得出邊間好, 邊間唔好!!!


好多時一般港人眼中出名既餐店,, 係台灣人眼中, 只係普通貨識.. 本土人係唔會幫襯!! (e.g. 阿宗麵線, '頂'太豐'等)  所以每當我話想去食乜食乜..好多時都會被台灣家人話...攪錯呀,, 個到邊好食呀..邊到邊到仲好食啦!!! (超無奈~~ )


另一樣返台灣必吃既就福州魚丸... 雖然福州魚丸唔係台灣特產.. 但佢地做出黎既魚丸實在彈口, 而且配合麻油清湯食,,真係超好味架!!!



大大粒既福州魚丸,, 食既時候要小心,, 會'嗶'汁架!!! 一碗30蚊台幣~ 勁平



炒米粉係常見既台灣小食... 味道靈魂係d蒜蓉肉碎醬, 配一碗貢丸湯或魚丸湯,, 一流呀!!



魯肉飯唔洗多講啦~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


另一樣我既至愛就係街邊小炒... 好正架!!!



米粉湯,, 雖然只係一碗齋米粉.. 但佢地既米粉係粗身米, 而且最好味係d 蔥粒, 炸蒜粒, 西芹粒&清湯底.. 有時食飯食到厭, 改食一碗米粉湯都唔錯!



噢.. 我最愛既蝦仁酥... 連殼炸... 成隻食!! 我見到都流口水~~ (仲有放係面既九層塔,, 係我最愛最愛既香葉)



Daddy 必點既醉雞, 台灣出名走地雞... 好有雞味!



燙通心菜... 唔知點解, 我覺得台灣既菜特別好味!



雖然係街邊檔.. 但係唔好睇小佢,, 味道真係唔錯... 而且價廉物美!! 夜晚訓唔著想食宵夜既朋友, 不妨試下!!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


其他我不太喜愛既小食



蚵仔麵線... 細個好鐘意食,,但越大越覺得唔好食.. 好杰呀!! no good~~ 



街知巷聞既"賽門甜不辣"!!!  我Daddy同阿叔都話好好味...有眼你睇排晒隊~~



其實甜不辣到到都有,, 黎黎去去都係個d野.. 吸引人之處係個'pat'汁.. 但對我黎講.. 唔啱我口味.. 好似係到食麵粉咁!



不過個個人口味唔同.. 我只係介紹一d唔起眼既台食俾大家睇睇!! 基本上, 台灣小食大部份都啱港人口味... 如果一大班人去玩就最好,,乜都可以share黎食... 乜都試下麻!!


35 則留言:

  1. 啲人話啲台灣人娶新抱一定要個新抱識整炒米粉先得架!我好鍾意食炒米粉,不過唔識炒!
    俾你講一講,好想去台灣呀!
    [版主回覆11/20/2007 10:48:00]但我未食過我阿媽煮既炒米粉喎!!!

    回覆刪除
  2. 甜不辣係咪即係糖不甩?或類似架呢?咁係甜定辣架呢?
    個厚厚既三文治早餐好抵食bor,唔怪得知你肯早起身食啦!
    [版主回覆11/20/2007 10:48:00]甜不辣好似魚蛋咁,, 但係有唔同形狀..咸食架!!!

    回覆刪除
  3. 噢.......個三文治的確好得啊, 下次去台灣可以試o下呢
    另外魯肉飯我都超like呢............但係真係唔得呀 ~
    原來你食o左貢多野.......可以呢d食品比起你响杜拜食o個d較為油膩呀, 所以個腸胃一o下子識應唔來啊 ~
    可惜我上次去見唔到你介紹的炸雞呀 ~ 你今次有冇食呀 ?!
    [版主回覆11/20/2007 10:49:00]其實我今次腸胃炎係感冒菌入腸,, 因為我無疴無嘔... 醫生話唔係食錯野呢!!!
    我無食炸雞呀...太肥啦.. 我上次去食過, 今次無食呀!

    回覆刪除
  4. 我都有幫襯過 "亞宗" 麵線架, 咁請問邊間先最好食呢? 等我下次有機會再去試下丫麻...
    台灣 I'll be back!!!
    [版主回覆11/20/2007 10:50:00]其實我都唔知邊間好味,, 因為我阿叔揸電單車去食, 我認唔到D路呀!!

    回覆刪除
  5. 去台灣太多野食喇 ... 帶多幾個肚都試唔晒呀
    [版主回覆11/20/2007 10:51:00]不過對我黎講都係一般... 可能由細食到大!!

    回覆刪除
  6. 立春妹,
    真是好鐘意台灣的美食.....雖然唔是樣樣都好食....
    炒米炒真是超好味....魚蛋真是好味過香港好多!
    不過都可以帶你去安利食魚蛋。。。
    秋香姐上
    [版主回覆11/20/2007 10:52:00]秋香姐
    好呀, 我鐘意食安利魚片頭呀!! 正~~
    立春妹

    回覆刪除
  7. 點解你話病仲可以食到貢多嘢?!!
    [版主回覆11/20/2007 10:53:00]傻婆!! 呢到係我去左幾日食既野黎架~  唉.. 俾你激死!!

    回覆刪除
  8. 晨早流流睇你個blog睇到流晒口水呀 , 都係快d入去pantry食返個早餐先
    [版主回覆11/20/2007 10:53:00]呵呵呵~~

    回覆刪除
  9. 嘩...d野食睇到我呢
    台灣d蘿蔔糕係咪無料架???
    啱我wor...我唔中意食果d肥肉架
    [版主回覆11/20/2007 10:53:00]好似係架,, 佢D蘿蔔糕無肥肉架..啱你呢~~

    回覆刪除
  10. 哈,有d我都食過,但有d真係唔係好知,下次去台灣都要找你做導遊先得啦!!
    有你先有好嘢食呀!
    [版主回覆11/20/2007 10:54:00]其實我都係路痴~~
    我都係跟住我老豆, 阿叔先有正野食... 平時媽咪唔會俾我食呢D野架!!

    回覆刪除
  11. 你就好啦, 有地胆帶你去食好野...我都鍾意食風味小吃.....尤其係掃街.

    回覆刪除
  12. hi hi ,想請問聲,係台北定台南架呢?
    我而家差不多都算係長駐台南耶.
    3q 3q~

    回覆刪除
  13. 嘩~~真係好好味喎!睇到我
    好想食大大粒既福州魚丸!!!

    回覆刪除
  14. 嘩, 份三文治真係抵食夾大件呀~~

    回覆刪除
  15. 嘩睇到我流哂口水,除咗個甜不辣,其他嘅全部都想食呀, yummy!!! 我好仲意亞宗麵線架,好味

    回覆刪除
  16. 我都好掛住台灣既美食ar!!~

    回覆刪除
  17. 我都好鍾意台灣o既美食呀~~ 街邊小食: 炸花枝丸, 凍皮蛋豆腐....好正

    回覆刪除
  18. 我好鍾意食福州魚丸架!

    回覆刪除
  19. 我同茄子人一直好想去台灣, 為o既就係平o既美食!!!!
    掃街係我地心願啊.
     

    回覆刪除
  20. 流sai 口水啦, 好後悔上次去tw無食早餐呀, 如果我早d知道佢d 早餐咁special, 我一定早d起身去買呀

    回覆刪除
  21. 好飽呀...睇到都覺得好飽呀!!!!!!不過真係好似好抵噤...

    回覆刪除
  22. 肥咗幾多 老老實實快D報數!!!!

    回覆刪除
  23. 攪到我都好想去轉台灣添!

    回覆刪除
  24. ✿MissCheeseCake✿。◕‿◕。2007年11月20日 清晨6:06

    我上次去台灣都試咗唔少,不過始終未食過甜不辣

    回覆刪除
  25. 我揾到個罐頭名啦
    http://hk.myblog.yahoo.com/jw!6S.m3M2eBw4n6s9XSjv3kvs-/article?mid=1080

    回覆刪除
  26. 留腳毛,得閒先睇!~~~

    回覆刪除
  27. 妹妹
    反而我想食甜不辣啊
    蝦仁酥都係想食之一呢
    家姐字
     

    回覆刪除
  28. Diana ~~
    你食得唔少阿 好羨慕呢
    我最喜歡台灣小食  細細碟  可以食多樣化
    而且一路行  一路食呢

    回覆刪除
  29. 我去幾次台灣返黎都肥左架, 因為真係太多好食既野喇!
    仲有鹽酥雞, 我次次都一定會搵黎食!

    回覆刪除
  30. 流哂口水啦...!! 樣樣都想食呀...!!

    回覆刪除
  31. 嘩.... 我最鍾意係台灣小食 流緊口水啦.....點算!

    回覆刪除
  32. 好美味喎~~~

    回覆刪除
  33. 嘩!!!咁食法, 如果係我, 實俾人以為我有左

    回覆刪除
  34. 台灣真係超級多野食..................流晒口水啦

    回覆刪除
  35. "好多時一般港人眼中出名既餐店,, 係台灣人眼中, 只係普通貨識.. 本土人係唔會幫襯!! " -----------> 對 喔 !! 但未去過, 總是要試一下才安心.
    你是香港人, 但你媽咪是台灣人嗎 ?

    回覆刪除