2007年11月17日 星期六

壞肚皮

前晚半夜個胃已經抽住痛.... 初時仲以為自己餓得濟...攪到餓醒左


朝早起身仍然感覺好胃痛, 叫daddy啦啦聲帶我去食早餐醫肚餓!


食完個早餐仍然無好到..開始唔知係個胃定係個肚不時抽住抽住痛


到左下午去藥房買保濟丸食, 食左兩次,, 死屍搬攤係sofa成日都無好轉!!


最後都係忍唔到.... 夜晚Daddy & Mammy 帶我去搵醫生睇..


不過可能星期六, 加上我地都唔知邊到有疹所...所以去左我兩歲入過既醫院睇急症


腸胃炎呀!! 打左枝針... 食左藥... 但好似都無乜好轉!!! 嗚嗚嗚...


呢幾日都唔算食得好多野... 唔明點解都"中招"...


大少話因為我唔舒服先叫我返香港睇醫生,,點知返到香港仲多病痛過係杜拜... 立令我快快返去等佢睇實我!! heeeeeeeeee (我都好掛住你呀,, 你係咪返黎接我呀??)



好攪笑, d 藥唔似香港咁一包包寫明點食, 食黎醫d乜.... 佢係用個大紙袋上PRINT晒出黎點食, 醫d乜... 如果你唔見左出面張大紙袋,,得返d藥,,你都唔知係乜, 又唔知點食?  好鬼麻煩!



今晚返香港啦... 如果仲唔舒服,, 又要再睇醫生!!!!


噢,,,點解返親台灣都有事發生架!!


28 則留言:

  1. 保重啊...不要亂食野了~  乖乖食藥吧!

    回覆刪除
  2. o你番香港..有你家姐睇住你....
    你都要多休息啦.....

    回覆刪除
  3. 保重呀! 好彩妳 Daddy & Mammy可以陪住你 ,小心身體!

    回覆刪除
  4. 襯返香港不如做個全身檢查啦

    回覆刪除
  5. 你要多d休息呀! 記住食清清地既野同食藥

    回覆刪除
  6. 噢, 腸胃炎係好唔舒服啊. 真係唔好食油膩野.
    而有感冒菌未清都會架. 所以都唔一定係因食野起.
    你飛來飛去好累, 抵抗力可能會差d, 多d休息啊.
    個個都咁錫你, 有時病下, 都可能係一個享受機會.

    回覆刪除
  7. 我上次係hk又係腸胃炎 你有無肚"可"? 如果無已經好好彩架la in all case, 食番d清淡野 身子要緊啊~

    回覆刪除
  8. 希望你返香港後會好d!

    回覆刪除
  9. 噢 ~ 你要take care 啊 ~ ~
    你同你家姐都一樣病-ing 呢!!!
    你腸胃炎, 呢幾日要食得清淡d啊 ~

    回覆刪除
  10. 你要小心身體丫!!希望你快d康復~~~

    回覆刪除
  11. 小心身體ar!!~要食得清d la!!~

    回覆刪除
  12. 小心身體,快d好番啦,香港仲有好多美食等緊你架!

    回覆刪除
  13. 保重身體!快D好番!

    回覆刪除
  14. 真係一單未平,一單又起 ~
    我未睇醫生, 你已睇左2次,
    仲有機會再食既, 呢幾日小心身體先喇

    回覆刪除
  15. 近排真係好多人病, take care!

    回覆刪除
  16. 靚女....我個肚都唔舒服呀....食滯咗....琴晚仲想嘔tim...
    勁辛苦...嗚....暴食過後又後悔了
    你今日見點?好d未?

    回覆刪除
  17. baby...你真係小心d啦,返黎成日都病病呀!

    回覆刪除
  18. 冇事嗎ok!!!! 咁你會唔會立刻回去你大少身邊呢?? haaa 可能你真的不可以離大少那麼久!!!!

    回覆刪除
  19. 你梗係食得太多好嘢呀!

    回覆刪除
  20. 保重呀!做咩咁唔小心呀!!
    你好返d未....
    有無再看醫生呀!!

    回覆刪除
  21. 小心身體呀~~不過好彩今次你唔舒服daddy mammy都o係你身邊照顧你...

    回覆刪除
  22. 返左黎HK未呀 ??
    好返D未呢 ??

    回覆刪除
  23. 其實係咪水土不服呀.....咁你而家好返D未?

    回覆刪除
  24. 好番末呀? 小心身體呀!

    回覆刪除
  25. 好耐冇見您黎搵我喇~~ 您TAKE CARE丫~

    回覆刪除
  26. 幸福小女人- Diana2007年11月19日 上午8:35

    多謝各位關心呀~~
    我今朝再睇多次醫生, 已經好返好多啦!!!! 
    希望大家都小心身體,, 唔好病親呀...

    回覆刪除
  27. Take care呀!!~~

    回覆刪除