2007年11月15日 星期四

新鮮熱辣

新鮮滾熱辣~~


今日Daddy 出去整野時順便幫我攞左d相返黎啦... Hheeeeeee


其實未攞之前自己都心中有數.. 因為揀相時都略略睇過...


今次影得好肥呀!! 無上次咁靚.. (我自己覺得)


加上今次造型比較成熟,,唔係好啱自己 (再加上身邊既人不斷踩.. 嘩, 好老呀!! 嘩.. 好三八!! 咦..太造作啦... 等等等 )


算!!!!!! 我同一齊影既朋友講... 影呢D相係咁架啦!! 唔通著返牛記笠記咩.. 咁我地洗乜洗咁多錢去影樓影喎! 同埋都係一個回憶, 將來睇返得啖笑姐!! 哼~



我自己最鐘意呢張, haa  (黑白色好型呀!)


以下係大少話靚既... (基本上,,佢都應該唔敢話唔靚...haaa)



好明顯,, 大少只係接受到我較清純既造型! (即係唔扮好過扮~)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



上下係最多人踩既造人!!! 嗚嗚嗚~~




Total五個造型!!!  你地鐘意邊一個?


沒有留言:

張貼留言