2007年12月17日 星期一

痴晒線!!!

呢幾日好攰... 除左因為忙緊某d 野要趕工外,, 另一個原因係每月一M又攪到我周身骨痛....


最難受係日日都要企係廚房洗碗... 每次洗碗洗獲都得花上十五至三十分鐘..企到條腰緊晒!!!  好攰~~~ 我唔怕洗碗,, 只係覺得條腰骨唔'襟'企.. 慘!


有時我洗碗洗到Short左??? 


有一次我入廚房,, 好開心咁問大少 : 咦.. 你幫我洗晒D碗呀???  大少答 : 無呀!!!! 跟住我諗諗下..係喎,,頭先自己先洗完.. 沖完個涼出黎就以為自己未洗,, 入廚房斟水時,,見到d碗洗好晒..仲以為大少咁好幫我洗添!  你話我係咪洗碗洗short 左??



上星期去Abu Dhabi Mall食飯慶祝大少考車成功!!  見到商場好落本咁砌左d聖誕樹&裝飾出黎... 棵樹好高!!! 但望落一d都唔覺得靚..反而覺得好陰森恐怖~~



加埋呢d唔知想點既吊物.... 攪咩呀?? 吊隻企鵝係到!!  隻企鵝仲要目無表情~~  好驚!



雪人... 點解要打橫吊呢?? 得意d咩??


我要返香港... 我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...我要返香港...返香港睇燈飾呀!!!!!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言