2007年12月4日 星期二

食過未?

最近我住個到新開左一間大型Shopping Mall, 大少話特登等埋我返黎先去行喎!!!


心諗以為咩shopping mall咁巴閉,, 點知又係d 老土百貨公司~ (香港吉之島絶對好行過去一百倍!!!)


如果叫我去o個到shopping, Sorry!! 真係連行都無意慾行 ; 反而唯一令我有興趣去睇睇既就係佢自稱既Hypermarket


Hypermarket 有幾High???  其實不外如是... 新X坑特別多人去.. 好鬼迫呀!! 我下次都係去返Marina Mall 既家樂福好d...起碼o個到除左有家樂福...仲有Ikea行!!



唔知因為新開幕所以掛晒燈飾?? 抑或係聖誔節既關係呢??



你地如果有行開尖東海傍,, 可唔可以影下d 聖誔燈色俾我睇下呀?? 唔該~~


***********************************************************************************************


前日下午煮炒飯俾大少食... 材料得魷魚, 少少用剩既炸菜, 牛肉碎,, 炒完覺得味道都係差少少,,唔夠好味!!! 心血來潮記得之前同事介紹過呢隻叫"欖菜"既食物俾我... 味道相當唔錯!!


佢話用黎放係肉碎上, 撈蝦子麵或係炒飯都好正, 所以咪試下囉~~



因為唔係落好多, 用少少吊味...就咁睇望唔出...



同事話呢d係家庭必備...炒餸落少少好正喎!! 我諗因為我屋企少住家飯食, 加上我又係入廚初哥, 所以對呢樣野真係好陌生.... 你地食過味??



其實呢樽野都幾油... 用個時盡量"避"走多餘油份... 我諗欖菜同雪菜個d係咪差唔多呢?? 真係唔知... 但又真係好好味...所以同大家介紹下!! heeeeee



大少好鐘意呢個炒飯... 佢話個樣雖然唔靚仔, 但食落101分喎!!


沒有留言:

張貼留言