2007年12月14日 星期五

生日快樂



家姐..


真心畫俾你既花....帶上無限祝福....


祝你生日快樂... 永遠做個開心既圓美人~~


請見諒我有限既畫功... heeee


I Love you!


妹妹上


3 則留言:

  1. 妹妹
    多謝你呀!
    I love you too
    家姐上
     

    回覆刪除
  2. 妹妹
    我預備出街喇!我會過得好開心
    你今日都要開心,咁就好似同我一齊過生日咁
    I love you~
    家姐上
    [版主回覆12/15/2007 15:17:00]家姐
    你玩得開心D啦!!!!  我已經響西北偏西既方向大叫"生日快樂"啦, 你收唔收到??
    我今日提早同同事開聖誕party...我當自己同你慶祝生日架啦!!!
    妹妹上

    回覆刪除
  3. 妹妹
    超好笑,琴晚發夢見到我呀媽
    夢中依然同佢好唔妥,咁我就即時打電話比老豆數佢既衰野,我夢中真係聽到老豆把聲喎!
    到目前為止老豆都好重要,起碼有乜事都係搵佢先咁
    家姐上
     
    [版主回覆12/16/2007 16:38:00]家姐,,
    我相信一定係因為你生日, 你daddy都好掛住你, 想見下你, 所以安排左呢個夢呀!!!!
    雖然你daddy唔係你身邊,,但其實佢一直都有睇住你成長... 知道你開心定唔開心.. 有咩事.. 佢一樣會報夢同你傾計架~
    我當然明白daddy係我地心目中既地位係幾咁重要啦!!! 無人能及架...
    愛你的妹妹上

    回覆刪除