2007年12月27日 星期四

上半場

大少返左杜拜後, 我連日都同朋友聚會(打牌..heee)... 日日天光先訓... 攰到爆!!


今日上半場約左Cindy & YY Cake到Cindy既飯堂Red Stone食Lunch, 大頭蝦既我又將約會時間攪錯左,, 要Cindy & YY Cake等我.. 真係唔好意思!!!



Lunch Set 去到兩點半就完, 我兩點三先趕到,, 一坐低即刻叫野食先!!!趕死我啦~~~


青口蕃茄濃湯,, 好好味!! Cindy果然無介紹錯,, 我最鐘意飲蕃茄湯...



我叫左海鮮義粉.. 近呢年先愛上義粉既我, 真係每次去食西餐都幾乎會叫義粉食.. 哈哈!! 不過呢碟義粉煮得稍為硬左少少,, 美中不足啊!



YY Cake 就叫左呢碟火雞肉, 味道都唔錯.. 不過啱啱訓醒既我,, 未有胃口食咁多肉...



至於Cindy就叫左魚塊.. 賣相最靚, 而且味道都好好,, 尤其d醬汁好特別~


食完一餐,, 當然唔少得甜品啦...



YY Cake既聖誕朱古力蛋糕... 個賣相真係好有聖誕feel呀!



Cindy既朱古力布甸,, 勁好味呢...



我order左New York Cheese Cake,,好好味... 好味過我自已整個d呢!


食完飯再閒聊一番, 唔覺唔覺都四點幾! Red Stone真係一個好地方, 食物唔錯外,, 環境真係一流... 又靜, 個view又正!! 真係情侶拍拖、 朋友聚會、bloggers去hea既好地方呀!!


下半場又約左另一位靚女blogger食飯,, 聽日先Post啦...


p.s. YY Cake: 記得Send返d靚靚相俾我呀,, 你部相機真係影得好正呀!


沒有留言:

張貼留言