2007年12月23日 星期日

開心聖誕


Merry Christmas!!!!!!!!


平安夜快樂 ~  聖誕快樂 ~~


期待已久既聖誕節終於到啦!!! 真係好令人開心,, 相信無論大人或者小朋友都好鐘意聖誕節, 比起新年呢個大節更多出一份溫馨浪漫!



感謝主!! 我真係有機會同大少係香港過一個充滿節日氣氛既聖誕...


雖然返得黎好突然, 好多地方都book唔到枱食聖誕大餐,, 不過唔緊要,, 只要兩個人既心係連繫在一起, 好實在feel到對方既愛, 就算去邊到過, 去邊到食飯都一樣會好開心!!



你地今日又會去邊到慶祝呀??? 希望個個都開心啦...



Dar,,


好多謝你既聖誕禮物.. 我好鐘意呀!!! 但最令我開心同窩心既係, 我知你一直都花左好多心思係我身上.. 令我每日都過得好幸福快樂~


老公,, I Love you so much!!


yr hon


沒有留言:

張貼留言