2008年10月20日 星期一

大少奶的自悠煮意生活 -- 讀後感!


啱啱睇完家姐大少奶本書, 由尋晚半夜攞到手, 我已經好急好急咁睇,, 因為我好想知道本書既內容係點?? 


直到今早連去辦大事都唔捨得放手, 要攞入廁所完成埋佢!


我唔係一個好識用文字表達既人,, 初初見到各姊妹寫既讀後感都深深感到: 嘩,, 寫得好好啊!!! 然後心裡暗想: 點算, 我成日詞不達意, 而且之前都聽到好多關於書既內容,, 變左有好多位都已經有心理準備本書係點, 我仲會唔會有驚喜??


但當我快速睇完本書後, 我原來都有好多野想講....  因為我真係親身感受到佢地所講既感動位, 而且一樣會邊睇邊笑! (笑係因為佢真係癲架!)


認真講下我既讀後感 : (我會好直接, 唔係做宣傳咁講)


~ 一開始睇個content, 見到有咁多食譜, 我都嚇左一跳!! 原來大少奶收收埋埋放左咁多野落去, 我之前仲以為係散文多, 食譜少!!!!!  (因為之前見佢準備呢本書既時候, 又唔覺佢為準備食譜而煩惱) 


最開心係見到看似簡單既食譜, 對於我呢d唔算係入廚新手既人黎講, 都學到好多新配搭.. 而且仲要係製作簡易, 色香味俱全~ (無得頂!)


仲有仲有,, 就係本書細心到教埋點樣盡量將D剩餘物資消滅佢, 呢D真係一般煮婦都會遇到既問題啊!!!!


~ 第二, 當我睇到關於佢自己既野時, 我覺得原來呢條友真係有D料到喎!!!!


平時語出驚人, 癲癲得得(平時我係唔會咁直接話佢,, 哈!), 但寫起書上黎竟然有文有路?!  最令我敬佩既係佢竟然可以將癲既神韻帶入書中, 足以令到讀者越睇越有趣, 好想追落去 (幾呷韻)


~ 第三, 當然同好多姊妹既感覺一樣, 感性既大少奶, 令人睇完有窩心, 有溫暖既感覺... 呢種感覺, 係普通既食譜又點可能搵到?!


總括黎講, 呢一本書真係做得好好,, 因為書中既大少奶就係一個真真正正既佢, 完全無掩飾, 零保留! 簡真係老少咸宜, 就算男人都一樣啱睇 (相處之道個part 好有喚醒作用)


唔係做宣傳, 好書就係好書, 買唔買適隨專便!


*********************************************************************


提外話:


To 家姐,


其實最初都有擔心過本書唔會賣得好好,, 始終市面上既食譜書種類實在太多太多, 而且你呢本係散文 + 食譜, 試問除左有睇開你既blog既人知你係乜水外, 坊間又會有幾多人有興趣知道你既事績呢?  (但出書係俾自己作為一個好好既回憶, 就算結果係點我都會撐你, 支持你, 叫你放心去做!!)


但老實講, 當我睇完呢本書後, 我完完全全100%放心晒!  因為當我睇既時候, 我不斷remind自己用局外人角度睇(即係當自己唔識你)..  我想睇下會唔會無共嗚, 覺得你亂寫一通?!


當我睇完, 我只有一個諗法 : 得啊!  你同書商都無投資錯誤, 呢本書真係好正~  (我腦內既詞彙有既字唔多, 當我想表達真係好正既時, 我就真係得好正呢個字!!! 敬請見諒!!)


好既說話你應該聽得太多太多,, 所以我都唔再copy!


見到你出到一本咁好既書, 就算無加印, 無大賣, 我都覺得已經係無悔, 只係佢地唔識貨! (當然, 我見到好多人留言話你本書好好賣, 我更加戥你開心!!)


永遠支持你既妹上


1 則留言: