2008年10月25日 星期六

悠閒‧甜蜜

每日最期待既係大少放工時候


每週最期待既係weekend既來臨


放假時可以好悠閒, 可以好甜蜜


悠閒咁訓到自然醒, 甜蜜咁一齊準備早餐, 悠閒咁一齊睇電視劇, 甜蜜咁手拖手行街


一切雖然平淡, 但卻令人安心, 快樂!



大少為我煮既早餐, 有我地至愛Pancake + 太陽蛋


而我, 都為大少沖調一杯香濃咖啡, 係刺激腸臟蠕動既好幫手



大少煎Pancake既技術比好我, 我覺得煎得好靚, 我最鐘意食佢煎既Pancake!!!!!


做女人千祈唔好禁止男人入廚, 只要佢地有心想為你落廚, 就一定要加以支持同鼓勵, 咁樣佢地以後就會好樂意為你效勞架啦!   哈~


依家中東既天氣一日比一日舒服,唔再酷熱, 係秋天既天氣, 呢種天氣大約會維持到出年既三月!  除左藍天白雲外, 仲可以日日睇日落! 


我相信呢段時間係杜拜最得人鐘意既時候! 要黎杜拜玩, 都應該盡量揀十至三月喔~


1 則留言: