2008年10月17日 星期五

生日飯@JW Marriott

十月份係爸爸生日, 雖然未能夠係正日慶祝, 但臨走前都要同佢食餐好!


JW Dinner Buffet 四五年前同Daddy食過後, 一直都無再黎過, 今次多得阿茄幫我火速book位, 我先可以同家人及大少享受一頓美味晚餐!


但美中不足既係, 十月頭係黃金週, 每逢公眾假期及五六日, buffet均會分兩場, 分別六至八 & 八點半至十點半! 平時食飯都要花上兩小時以上, 何況食buffet?!  大家都無乜時間傾計, 真係係咁密密食, 好似難民咁! 陰功~


如果唔係趕住返杜拜, 唔食就無得食, 我一定唔會揀呢D日子,, 價錢一樣, 但少左兩個鐘! 唉~ (大家放心, 過左黃金週佢地既時間會回復正常!)



剛好buffet主題為"避風塘海鮮", 對於我同大少呢d海鮮迷黎講當然啱晒咀型,, 仲要係避風塘口味, 簡直係開正我地呢d唔能夠經常食到大排檔既人而設!



第一轉, 基本功!



之後就狂攻主題海鮮... 初初都擔心熱葷海鮮會因長期熱住而變得唔"un", 但食落又唔會喎, 樣樣都係非常美味!!!  尤其鮑魚仔, 蒸蟶子同個酥炸蠔(右下) 真係無得頂~  今次都係第一次食Buffet 會食熱葷多過冷盤! 


又係個句,, 唔夠喉啊!!! 得個兩個鐘, 激氣!


 


湯方面有中湯同西湯(兩款都好好飲), 另外仲有翅食!


食到七點半時, 侍應逐枱通知buffet會係八點完結! OMG~ 我仲未掂我至愛既甜品..


我即刻叫大少同我一齊出去掃貨啊!!! 我誓要試晒咁多款呢~



極力推介 : 個名唔知叫乜, 但應該係拿破崙之類... 超級好味!!!!!  有我至愛既吉士同酥餅,, 我食左三件!



大少獨愛NY Cheese Cake



唔錯既檸檬橽, 酸甜恰當



專為糖尿病人仕而設既無糖芝士蛋糕, DADDY都可以品嚐到甜品!



呢個係....... 唔記得, 應該麻麻!



荔枝果凍, OK 啦! 


其他普通既Tiramisu, 朱古力泡夫, 朱古力撻, 西米露等我都有試, 不過無乜特別


咁大個女都係第一次食buffet食到無飽到嘔咁走, Daddy 臨走仲依依不捨望住d食物好無奈咁講 : 啊! 我唔記得飲湯啊!!!!


Daddy, 係我唔好, 下次同你再去食過,, 唔好扁咀! hee



邊走邊呻笨見到對面海夜景真係好靚,, 但手震影得唔好, 唯一影得好少少係呢張咋!


見到呢d美食, 我又好掛住香港.....


沒有留言:

張貼留言