2008年10月21日 星期二

煨蕃薯

前兩日係supermarket見到疑似紫心蕃薯


依家天氣無咁熱, 之前係香港已經見到有炒粟子車出沒


當時無買黎食, 反而過左黎就好想食煨蕃薯


記得家姐大少奶曾經post過一篇煨蕃薯既食譜


正, 即刻執幾條返去開工試下!



雖然唔係紫心蕃薯, 但煨完出黎香氣撲鼻, 正正同街買既煨蕃薯一樣香啊!!!!



未食既時候好擔心會唔好食, 唔食好既原因唔係個食譜唔好, 只係經常性被呢到既野欺騙, e.g. 三十蚊一粒既芒果, 無芒果味; 六十蚊細細盒既車厘子無車厘子味; 廿蚊兩碌既粟米無甜味!!!!


煨完切開兩邊, 見到個心唔夠黃, 好淺色, 我都好怕疑似美味既煨蕃薯係無蕃薯味!



你睇, 煨出黎既效果同街買既真係"一模一樣"!!!!!


最後, 個晚我自己一個食左兩條做晚餐, 實在太美味啊!!!!!!! 


無論味道同質感, 都無得頂!  大少夜晚返黎我俾左一條佢食, 佢初初都唔太睇好, 但食完第一啖已經話 : 咦,, 正喎!!! 點整架? 可以做得咁似, 咁好味既????


哈, 黎緊呢到冬天, 我又多一款選擇啦!!  (Thank you 家姐)


*************************************************************************


食譜 : (Copy from 大少奶)


做法:


蕃薯:  2隻
片糖:  3片, 將3片片糖煲一鍋水,煲蕃薯20分鐘 (**我係香港帶過黎既片糖好珍貴, 所以我只用左一片半, 煲細煲D水, 用煮公仔麵煲)


煲好後抹乾水放焗爐250度焗45分


*每隔15分鐘反一反佢咁就可以均勻地焗


*唔好懶唔做片糖水步驟,煨蕃薯香就係呢個step啊


*我就焗15分鐘既時候再搽一次片糖水,更香


*用不黏布代替錫紙,初初我用錫紙覺得黏底,轉番用不黏布,因為片糖好黏啊


沒有留言:

張貼留言