2008年3月19日 星期三

我無事啦!!

多謝大家既留言慰問啊 !!! 多謝你地咁關心我... 我今日已經好左好多,, 無再痛... 不過仍然要小心,, 我怕翻發就麻煩~~


前兩日真係悶到痴線!!!! 我除左食& shopping係可以如常進行外,, 其他乜都要閣置!!! 唔可以吸塵抺地, 又唔可以熨衫煮飯... 最慘係連搓包做甜品都唔可以... 簡直係一個廢人咁坐左係屋企上網上網同埋上網!! (但係屋企條線又超唔Stable..成日斷線,, 激死我!), 所以前晚我發左癲.. 夜晚九點就上床訓覺,, 訓左十一個鐘先起身!! 哈~


第二日得知有香港同事過黎開會 (帶埋老婆),, 我即刻自動呈英同大少講 : 不如你地去開會時, 我帶佢老婆周圍行啊!!!!! (咁就唔洗再屈係屋企發毛~~)


最後我尋日就出左杜拜充當導遊帶佢周圍shopping!!!



噢,, 係Mall到見到我深愛既電話poster.... 即時唔要面咁走去影張相先!! heeee (大家見唔見相後有個男人係條撩到望緊呢個傻婆係到做乜??)



噢.. 真係好靚啊!! 哈~~~


行左兩個大MALL... 超攰!!! 當我地坐低傾計時, 大家不約而同都話 : 係日本行街係分秒必爭,, 行到邊都充滿新奇刺激既野, 只驚d錢買到唔夠洗...叫自己唔好亂買!! 但係到... 係行到唔想行, 有錢無定洗,,, 只想快d肚餓等食下一餐! 


你話... 我係到生活幾咁苦悶~



食完飯, 送埋同事返酒店, 已經係夜晚十一點!! 加上唔知做乜鬼尋晚超超超超大霧,, 真係大到有好似迷離境界既感覺,, 好得人驚!!(因為上個禮拜炒大獲都係因為大霧)  每架車都要打死火燈行... 慢慢咁好似蟻'懶' (當然仍有然一d 盲丙唔識死揸得好快! touch wood 有意外就真係多得佢地唔少)


原本花一個鐘就可以返到屋企既車程,, 攪到要兩個鐘先到家!!! 但感謝主.. 好彩無意外發生~~


沒有留言:

張貼留言