2008年3月15日 星期六

Precious Gold

以前細個啱啱出黎做野, 我好鐘意不停換新cell phone, 鐘意追新款, 特別鐘情於摺機  不過隨著年紀增長,, 加上兩年幾前買左一部pda手機後, functions實在太齊全, 太好用, 最抵死係用極都唔壞 ... 所以近年都無興趣再換過部新電話!


有時返到香港懶得換電話咭, 仲會攞返四年前既sharp-GX21出黎用... 朋友見到都會好佩服咁講:  嘩.. 你部電話用左好多年喎.. 仲未壞, 你都幾勁喎!!! (其實有得揀,, 我唔想佢壞啊.. 因為佢係唯一一部我覺得靚既摺機)


但最近係到俾我發現左一部令我動心既手提電話!!!  當我第一眼見到佢show係一個獨立既display櫃時, 我已經同大少講... 嘩!! 呢部電話超超超超靚呀! 係我最愛既pink + Gold...好浮誇呀!!!!  唔知有無得賣呢??? (因為佢係獨立一個玻璃櫃show 係商場入面而唔係show係商店入面!)



呢款電話既型號其實同T650i (98%相似),,原色係黑配銀&綠配銀,, 但呢款就比T650i既功能強少少少少,, 佢無型號No.架, 但有個好尊貴既名稱叫做 - Precious Gold...嘩!! 好luxury 呀~~



連佢既leaflet都係用阿拉伯女人做model...感覺好Elegant !!! 我唔sure係咪中東先有出呢個version?!



其實同款既T650i只售1599dhs (約三千幾蚊港紙),, 我覺得呢個價錢都ok呀... 如果俾我見到, 我一定會買啊!!!



皇天不負有心人!!!! 問過幾間後終於俾我問到有得賣.. 仲要得啱啱返貨, 數量極少!!! 即買~~~ 當我地check緊部電話時,, 我突然多口問下幾錢?? 原來呢部貴過同款既T650i 成700dhs = 2300dhs (約要港紙5000大元呀!!!)


一聽完,, 下!! 唔係掛,, 剩係隻色唔同左要貴咁多?? 我買部最新最勁功能既pda phone都唔洗咁貴啦!! 跟住我即刻縮沙諗清楚先....



睇返個leaflet先知原來個外穀係用24K金鍍落去... 就算其他functions 只係好一般, 但剩係鍍金呢個point,,已經明白點解貴咁多!!


雖然我真係好鐘意呢部電話... 大少亦不斷話 : 買啦, 最緊要你鐘意,, 佢仲要好到幫我諗埋藉口,, 又話我好耐無換過, 又話sharp個部好舊.. (但我知佢其實都覺得好唔值!)  但我都係認為,, 要我用一個價錢去買一樣唔值得既野.. 我真係過唔到自己個關呀!! 或者, 要我用五千去買一個袋/一件褸, 我可能覺得好抵... 但用五千蚊去買一部用幾年就會壞既電話,, 我真係好唔捨得啊!!!!


最後, 我就攞左呢張leaflet返黎欣賞,, 邊望邊同大少講 : 部電話真係好靚,, 可惜內涵唔夠,, 唔值花五千蚊買佢返黎,, 可惜可惜!!!!  


我細個每次要求daddy買野俾我佢都會買,, 但偶然有一樣唔買, 我就會發脾氣, 黑面, 一定要得到手為止先心息.. daddy成日同我講, : 世界上有千千萬萬既野都好靚,, 好想要.. 但做人唔可能話你想要乜就要乜,, 有時做人要學懂知足,, 人生不足蛇吞象係一件好慘既事...


Daddy, 雖然我成日頂咀扮唔明你講乜, 但你同我講過既說話, 我係有放係心裡面架!!! 當然, 我係唔可能做到無慾無求,, 但我知做人應該係有咁既態度先會幸福..你放心啦, 我知架啦!!


沒有留言:

張貼留言