2008年3月16日 星期日

Morelli's Ice Cream


星期五六係我最期待既日子,, 大少放假, 又可以成日倍住我!!! 我地去左一個新MALL (Al Wada Mall),, Abu Dhabi 越黎越多新shopping mall 開幕,,好正!!! 因為呢到地方大, 人流少,, 行街/high tea真係好舒服, 唔洗同人迫~


行完一輪, 我地仲去左呢間Morelli's 到食雪糕..



其實我地不嬲對雪糕都唔係話十分十分喜愛,, 但因為佢既紫色 & 雪糕既display,,令我好想試下啊!!



呢款雪糕望到都知好滑好滑,,, 仲有咁多款味道俾你揀... 未食我已經好開心!!



原本只係想叫個普通兩款味既雪糕邊行邊食... 但係呢到既環境&座位又唔差,, 最good feel係個大大大天幕透d陽光入黎,, 感覺好舒服... 所以最後決定坐低慢慢嘆!!



云云雪糕中... 我揀左一款個名好強勁既黎食!



就係Lenoardo da Vinci....唔知食完個人會唔會變得好神秘?!



我地揀左檸檬味, 哈蜜瓜味 & Tiramisu.. 呢到係一個禁酒既國家,, 但我同大少都食得出佢地既Tiramisu雪糕有強烈既酒味... 食落又唔錯, 唔知點解咁呢?!



行完呢個商場,, 我就開始唔舒服, 越夜越痛!! 尋日打俾香港個家庭醫生問一問症,, 經佢推斷, 應該係骨膜炎... 有時不自覺整親都唔知!!!  攪到我呼吸又痛, 轉身又痛, 最慘係笑都痛!! 不過尋日已經好轉左好多..呼吸已經無問題... 醫生話好小事,, 休息兩三日應該會好返~


真係感恩感恩,, 初初仲怕自己爆肺,, 定個心有事?! 如果真係咁大獲,,我都唔知坐唔坐到飛機返香港..  身在外地,,真係要小心身體


沒有留言:

張貼留言