2008年3月24日 星期一

Grand Mosque @ Abu Dhabi (Part II)

Grand Mosque @ Abu Dhabi (Part II)


想澄清一點啊!! 呢個Mosque係位於Abu Dhabi 而唔係Dubai,,如果想黎睇Mosque既朋友,, 唔好以為係Dubai啊!!! 從Dubai 黎Abu Dhabi要坐大約1.5鐘車架~ 敬請留意!!!


之前唔記得同大家講, 如果想黎參觀既朋友, (女性) 記得要著長袖衫長褲/裙, (男性)長褲!!! (我終於記得點解個日咁曬都著長袖!!)


係室外參觀就唔需要著長袖衫, 但入到室內女性就一定要用Scarf包頭先可以入去!! 不過唔洗驚, 如果真係無帶頭巾/著長衫褲,, 佢個到有得借黑袍俾你著!!



入室內要除鞋,, 千祈唔好著穿'隆'襪啊!!!



未入到室內,,就係佢個門口,, 已經俾個天花吸引住!!! 超靚....好壯觀既挑花~





呢個水晶吊燈好巨啊!!!



入面既面積超大... 不過內裡既裝修主要都係由以上呢個設計重覆咁廷伸....



hihi..我個包頭look!!!



全地都鋪上地毯,, 我唔敢話呢隻一定係真絲地毯,, 但踩落去都係好舒服~



從上下呢兩幅相中就可以大約知道呢個Mosque既樓底係有幾咁高!!!  已經有信徒朝拜緊..




四周附設充滿特色既鐘!! 但我地實際唔知係咩意思,, 祈禱時間??




從下面幅圖可以近d睇到牆上怖滿阿拉伯字(我估係經文)! 好彩睇唔明,, 就咁當圖案睇,,都幾特別~









Oh... 咁樣唔算係hugging 掛!!


我上網搵左有個人影呢個Mosque d 相好正架,, 有興趣可以睇睇!!


1 則留言: