2008年4月27日 星期日

開心427

427終於到啦!!! 多謝家姐既邀請, 令我有機會跟佢同餅神學野啊!!


人物 : 好耐無見既Vanlily,, 好掛住你呢!!! 另外仲有Tan Tan, GG & Karen... 見到佢地好開心啊~



你地睇下, 家姐一出手, 大家都擁住上前偷師,, 而且歡迎發問,, 我地真係學到好多野啊!!



其間品嚐左好多美味既食物.... 老實講, 有好多都係好受歡迎既菜式,, 但我一樣都唔識整... 今日睇完真人試範後,, 真係不得不讚一句 : "大少奶既廚藝好得啊! 全部菜式都係快靚正!!"  啱晒我呢d廚藝一般既人啊... 好想快d擁有佢本書!!!!



難得餅神係到, 點都要露下兩手, 用僅餘既材料做出一個美味既peter仔,, 殊不簡單啊~


由一早食食食食到黃昏,, 最後仲有Karen 隻"泰式"觀音舞DVD助慶, 攪到大少奶, Vanlily, Tan Tan & 我忍唔住即時學左佢兩招, 一齊係到跳!!! (笑死我...)


散場後, Karen, 烏GG & 我三個寂寞的心意猶未盡,, 繼續殺落灣仔&銅鑼灣行街食飯... 最後仲傾到人地閉門我地先捨得走啊!!  噢.. GG & Karen,, 好開心同你地傾計,,, 難得係呢到又搵到兩個啱咀型既朋友,, 我會好好珍惜呢份友誼!!












第一次食板長,, 覺得一般,, 峰壽司好味好多!!!


估唔晏晝食左咁多野, 夜晚我地仲可以食得咁狠!!! 勁啊~


沒有留言:

張貼留言