2008年4月11日 星期五

Day 1 @ Osaka

Hihihihihihihihi...唔好意思啊!! 咁耐先update個blog,, 尋晚返黎攰到爆.. 而且d相好大size..執左好耐先執左少少咋!!! 唯有post住d俾大家睇先啦..


我真係好鐘意日本啊... 除左鐘意食同買,, 特別鐘意日本人既文化.. 好有禮貌, 而且好乾淨企理,, 同杜拜差天共地呢!!! (我呢幾日成日同大少講杜拜真係好唔掂當, 哼~)



連架cart 都先進過人, 設計到可以上電梯用架!!


關西機場既火車站好大好靚... 而且指示都好清晰.. 自由人去一D都唔洗怕應付唔黎



係大阪呢幾日, 我地就係不停要睇住呢個南海鐵路,地鐵線& JR線去搵車搭.. 雖然好似好復雜, 但我覺得比起東京o個個, 已經好好多!!



由於班機delay,,加上初黎步到, check-in完再行出街已經天黑啦!!


見到五光十色既燈箱, 就知道一定身處係日本鬧市!



奔波左成日既殘樣!!! 原來心齋橋同難波真係好近... 好方便!!!



我諗有去過大阪既朋友, 一定認得呢個地標!!




超級肚餓,, 行唔夠一陣立即隨意搵野食... 因為我地深信, 係日本是單一間餐廳都一定唔會令人失望!!


第一擊... 去食黑和牛 Shabu Shabu (6xxxYen/head 放題!)



放題得兩款食物題供 - A)蔬菜



B) 黑和牛



我地當然想食到返本... 可惜最終都係好似食左6碟牛, 2碟菜!!! 雖然只係得兩款.. 但因為好耐無食過咁正既牛,, 我地一樣食得好滿足!!!!


食完又繼續行行行... (當時已經係有十級攰.. 十級為之滿分) 但都死唔心息要繼續周圍八下




夜晚無得行shopping mall,, 唯一娛樂就係夾公仔!! 最後都俾我同大少夾到兩隻公仔.. yeah.. 我最愛既Sony Cat~~


我覺得公仔機d公仔質素越黎越差... 我下次都係唔夾咁多.. 好呃錢! (可能東京個d會好d)



家姐.. 呢隻細蕉係我夾架!!! 呵~~


基本上十點好多店鋪都Closed..除左有d 居酒屋&拉麵館遲遲未刪. 最後, 大少又忍唔住要食返碗拉麵先肯返酒店..




呢間金龍, 我諗係大阪最大型鏈鎖拉麵館, 行到邊都見到!



款色唔多, 得兩款.. 已經夠做,, 日日都見到好多人去食!



連續兩晚大少都要求食一碗拉麵先肯返酒店訓,, 佢仲不斷催眠我話 : 遲d返杜拜想食無得食.. 依家放肆d,, 唔怕啦!! (OH...今日見舊同事&堂家姐, 個個都話我肥左啊!! 放肆後既惡果)


沒有留言:

張貼留言