2008年4月8日 星期二

I'm Fine!!!!!


噢,, 大家好!!!


我仲係大阪未返啊,, 之前諗住日日都會UPDATE個BLOG同大家緊密連繫... 不過天意弄人啊!!!!


大少竟然唔記得帶電腦既叉電器黎 (激死), 所以前兩日我都唔敢用電腦, 留返d電俾佢上網 check email!! 不過最終都係難逃一劫,, 唔夠兩日舊電俾佢玩完, 尋晚我地仲要漏夜出街搵網吧, 我等大少做完野都半夜四點!!!! Crazy...


去網吧做野始終不及自己部電腦好用,,, 今日大少死心不息, 走去買左個叉電器返黎,, 所以依家可以係酒店上網啦... (講起呢件事, 又要好感恩!!!!)


呢兩日d相暫時post唔到出黎啦,, 因為我地實在太攰,, 由朝行到晚, 每晚返到酒店沖完涼唔洗五分鐘即訓!! 估唔到大阪竟然有咁多大型shopping Mall,, 行到腳都斷 (不過當然好開心兼唔願停啦!!)


仲有一日半既時間,, 聽日目的地係Universal Studio & 大少鐘意既海洋館,, 但我仲有自己住緊既心齋橋, 難波都未行完,, 又想後日上機前再掃Outlet.. 不過我諗要取捨下,, 因為今日個喼已經宣告額滿.. 再買就又要買喼/搵個紙皮箱先攞得晒返HK...


希望聽日唔好落雨, 唔好有麻煩公事要煩到大少, 咁我地就可以安心咁玩埋呢兩日啦!!!


大家唔洗擔心,, 我無事架!! 後晚HK見啦~


沒有留言:

張貼留言