2008年4月4日 星期五

到港

噢.. 今日終於返到香港啦!!!!!! 好似好潮濕..但唔算熱..感覺都OK啊~


大家好呢 我地既距離又拉近左啦~


今日攰到痴線... 由於我係網上訂左張平機票, 原來唔可以用mileage upgrade..所以一如以往,, 坐得好辛苦先到港... 我同大少兩個得返半條人命.. 佢應該仲少,,得返1/3條!! 哈~


但一落機,, 我地又精神返少少, 去左Sky Plaza嘆茶... "噢... 香港既點心真係"一級捧"" 好味到暈.. 我地好滿足啊!!


原先想返屋企訓陣夜晚再出動... 但返家途中講講下有好多野想買,, 最後都係選擇掙取時間,, 放低喼後又急不及待咁出街睇心頭好...


最後,, 真係好似鐵人賽咁一直non-stop行行行, 買買買... 攰到眨眼都無力...


依家我係用緊餘既氣力同大家報平安...


星期日就出發去日本啦.. 但依家連書都未睇, 乜都未plan..到時先算啦!!


多謝大家既留言,, 我有時間就會覆大家...


Take Care!!!!!


沒有留言:

張貼留言