2008年4月16日 星期三

Joey Concert - Part II

上星期六, 大少臨返杜拜前一晚, 我地去左睇JOEY concert Part II!!!! Part I 已經托左人買飛, 但時間唔夾睇唔到,,, 估唔到佢又開Part II,, 必睇啊!!


懶得帶新相機, 大少帶返舊機Olympic, 最大好處係有18倍變焦,, 如果夠光, 連打對面既嘉賓都影到.. 好強啊!!!

















Joey既歌我同大少一向都好鐘意聽, 覺得佢又跳又唱都無聲沙唔夠氣,,真係好勁!!!!


雖然有d人覺得佢係英皇楊受成其下既歌手,, 同楊受成一定有d關係, 又話佢整容等...所以唔鐘意佢!  但對我黎講, 我鐘意佢既歌,, 其他野我都好少理... 何妨傳聞還傳聞, 人地既事, , non of my business!



估唔到真係影到對面台既人,,, 有張嘉輝, 魚米高, 阿Sa...



Kenny, 泳兒...



噢,, 我媽咪至愛既劉青雲(伉儷)啊!!



我同大少講,,阿Sa好攪笑, 明明成日都見到joey,, 但都好似小fans咁狂影相握手!


最後送上好激好值得睇既快歌一段~~



沒有留言:

張貼留言