2008年4月26日 星期六

我愛爸爸

今日屋企發生左d令大家唔開心既事... 每個人各持己見, 誰對誰錯, 真係好難講得清.  唯一令我心痛既係,, 見到daddy為呢件事表現出好煩惱, 好激氣, 實在唔忍心!!!


我知道呢件事無人可以插到手, 所以無時無刻, 我個心都不斷向神求救,, 唯有神先可以化解一切, 將唔好既事變好!


事情最後會發展成點無人知,, 希望神可以帶領我地選擇到一條各人都滿意既方法!!  唉~ 都係個句... "家家有本難念的經"


但無論如何, 我只係知道, 我好愛我daddy, 無論發生咩事, 我都會係佢身邊佢支持佢, 愛錫佢!!


雖然今日發生左呢場好恐怖既戰役.. 但我都唔係太失落,, 因為daddy成日都係屋企倍我,, 仲同我食足三餐!!!


第一餐早餐 : 澳門茶餐廳 (又貴又唔掂)


中午返到屋企無幾耐,,,   戰役開始  (當然無我份, 大人遊戲, 小孩不宜參與) , 希望以後唔好再有呢D事發生,, 萬事應該"和睦"商量!!!


第二餐下午茶 : 鰂魚涌金峰粥店 (超好味..但要排好耐隊)


第三餐晚餐 : 太古城Simplylife


之前食過呢間餐廳, 當然又要帶daddy去試下,, 話晒食有機食物, 健康d麻!! (但daddy話有機食物係呃錢喎~ 哈!!)



daddy話呢個包包同南瓜湯最好味!!



我今次無揀湯, 揀左沙律,,, 個汁好好味, 而且好多菜,, 都幾抵食!!



- 磨菇蘆荀有機飯


味道我覺得唔錯,, 但DADDY話d飯太硬, 好難食喎!! 我係咁話 "有益呀, 有益呀, 慢慢食, 唔好咁急吞, 好好食架!!" (哈~~)


點知佢話, 你下次都係帶返你男朋友黎食,, 呢d唔啱我!! 激死~



- 烤羊膝有機飯


其實睇佢d份量好似唔大,,但呢d有機米慢慢哨住黎食, 不知不覺都好飽架!! 我幾鐘意,, 起碼細細份, 我唔會唔覺唔覺食多左麻!


返黎香港咁耐都係同DADDY飲過一次茶,,, 今日倍足佢一日, 好開心!!


沒有留言:

張貼留言