2008年4月5日 星期六

物價驚人!!!!!!

今日一早起身即去攪攪我個掃把頭... 整完約左daddy & 姑姐飲下午茶,, 我今次返黎實實在在感覺到香港物價指數真係上漲左好多好多啊!!!! 拍得住杜拜....  莫非香港經濟真係好得咁緊要??


嘆個茶餐都要$59一位... 四個人食四個餐+散叫(因為好細碟, daddy猛話唔夠食), 埋單接近三百!! 茶餐咋喎?!   其實我離開香港都唔係好耐,, 而且成日都有返黎..但唔知點解個腦仍然記住廿幾蚊一個茶餐既畫面,, 究竟係我記錯定真係漲得咁誇張!!!!


夜晚同大少繼續周圍行.. 大家都唔係太肚餓.. 所以揀左去太興食燒味!!! (我地恨左好耐既燒味啊~~) 真係好好味!!!!!!!!!  不過又係個句.. 燒味都要五十幾蚊碟,, 呢個價錢唔係酒樓先會有咩?



叉燒真係好好味... 如果杜拜都有燒味食,, 你話幾咁好!!!!




菜心又係我地恨左好耐既菜... 雖然無咩特別, 但好耐無食,, 一樣有令人滿足既感覺!!!



西洋菜湯.. 大少至愛.. 但我覺得好咸呢!!! 



係街見到Lipton做緊promo,, 大派新款朱古力味奶茶之類!? 又見到香港人特式.. 乜都排餐包!!!



不過我幾鐘意呢d活動,, 可能係杜拜好少見到條街咁多人, 依家見到咁多人,, 好開心.. 哈!!!


P.S. 多謝好友o既生日禮物.. 要你咁"破費",, 點好意思啊!!!  But I really love it very much, thank you!!!!!


沒有留言:

張貼留言