2008年4月21日 星期一

寂寞

身邊每個人都有自己既野要做,, 每個人都有自己既位置,, 只有我,, 好似企邊都唔啱咁...


有自己想做既事, 但似乎唔係你想做就可以做... 有好多野要配合,, 好煩!


每日都故意搵唔同既朋友出黎飲飲食食, 行街shopping


個個都覺得我既生活好enjoy,,好開心!


但老實講, 我返到屋企後, 更覺得寂寞, 唔開心! 唔知幾時先可以有自己真正既"家", 真係唔想再同其他人住...


每晚都訓唔著, 聽收音機聽天光.... 學左好多新歌!!


其實我自己知自己好幸福,, 只係可能由細到大都無父母係身邊, 所以我好害怕寂寞, 好怕無人理既感覺!


早已忘了想你的滋味是什麼
因為每分每秒都被你佔據在心中
你的一舉一動牽扯在我生活的隙縫
誰能告訴我離開你的我會有多自由


無乜心情寫blog..大家唔洗擔心我! 我應該好快又無事...


p.s. 好多謝日日倍我癲既朋友,, 無左你地, 我都唔知每日應該要點過


沒有留言:

張貼留言