2008年4月22日 星期二

自私

呢個世界上, 有好多人都係好自私!


無論父母, 親戚, 愛人, 朋友, 同事, 路人甲乙丙


每個人都藏著自私既一面


當然, 人自私係正常, 如果無左自私, 呢個世界會好太平!


當你遇著一個自私既人, 你會有乜反應?


其實人既自私係好主觀!! 有人認為咁做係好自私 ; 但可能又有人認為咁做無問題, 好正常啫!!!


究竟誰對誰錯呢?  有冇一個人/一樣物件可以定出係一件事上面, 邊個啱? 邊個錯?


我好想知...


好想有一個人話我知,


咩係啱? 咩係錯?
咩係應該做? 咩係唔應該做?
咩係好? 咩係唔好?
咩叫值得? 咩叫唔值得??
咩叫快? 咩叫慢?
咩叫係時候? 咩叫仲太早?


如果呢個世界上真係有呢個判斷者,  我諗當我遇到咩問題, 我一定會去問下呢個人,, 究竟應該點做先啱, 點做先會令人/自己開心!


沒有留言:

張貼留言