2008年4月15日 星期二

Day 3 @ Osaka (食買篇)

繼續係Day 3既行程... 


當日又係訓到十點幾十一點先起身,, 然後仲要倍大少去電器鋪買電腦叉機,, 來來回回又花左好多時間... 餓住個肚成朝,, 第一餐就忍唔住要食飯啦!



當日係地下街選擇左呢間咖喱屋食日式咖喱作為Brunch啊!! 極力推介... 正正正~



其實日本人真係好醒, 好多時一間食肆入面賣既野食唔係太多款式, 黎黎去去都係個d, 只係轉少少材料, 咁又可以吸引好多人去幫襯,, 仲要係長做長有!! 比起香港有d餐廳,, 係好多款選擇啊,, 但無野好食呢!!! 呢d咪叫做鎮店之寶囉~




我選擇左限定季節既炸蠔咖喱飯!!



大少揀左炸吉列豬扒咖喱飯



簡簡單單, 但超好味呢!!!!! 好鐘意日本米漲卜卜, 好Q既感覺~


下午去完睇櫻花.. 行入地下街想坐車時,, 已經再忍唔住當地既麵包店... 實在太吸引, 一定要去試!!!



呢間叫做cookhouse,, d 麵包超讚,, 而且環境好新, 坐得好舒服添啊!!



可以堂食或take away,, 仲有咖啡賣...啱晒我!!!!!!



噢,, 呢盤野係職員排得好整齊咁俾我地... 感覺好正,, 買兩個包有咁好服務, 突然感覺食包都食得好幸福!! (如果香港都有呢d服務, 你話幾好!!)


食完個tea,, 去左難波繼續Shopping, 一般既百貨公司來來去去都差不多, 我唔花太多時間行,, 所以轉攻係難波既無印基地(較大型, 有三層), 去到無印我已經發左癲咁係周圍搜括 (我個人較喜歡無印既衫褲鞋襪, 感覺好乾靜簡潔!! 而日本既無印絶對係比起香港平1/3有多....)


大少坐係到等左我好耐,, 終於搵到有野要佢幫我攪!!!!



我唔知香港有得玩未?? 自製環保袋.. 買一個好平既布袋, 然後可以發揮自己既創作力, 係個布袋上design一個獨一無二既環保袋俾自己,, 我覺得好特別啊!!!



呢d咁考天份既野, 當然留俾大少發揮.... 無印提供英文字母印章俾你吸上, 另外亦可以買佢d顏色筆係布袋上畫自己鐘意既公仔!! (我當然唔會為左畫公仔而買佢d顏色筆啦,, 顏色筆我屋企大把!!)



最後, 經大少係有限資源下做左一個"Diana @ Osaka 08 Muji"既袋袋俾我!!! 哈~~ 雖然唔係咩好靚既袋..但都係一個好好既回憶啊!!!!


行完一輪,, 我地再去買手信後,,





 


噢,, 樣樣野都想帶走.... 實在好得意啊~


買完一輪後, 我地拖住超超超疲乏既身軀返酒店歇一歇,, 然後再食晚飯!!!



不過不失既居酒屋... 都唔錯喎!!!


沒有留言:

張貼留言