2008年4月23日 星期三

完結

多謝大家既留言關心... 其實我份人係好情緒化, 好麻煩,, 但過幾日又會自我修復,, 所以大家唔洗擔心架!


感謝主既說話, 安排, 令事情變得有改善!!! 多謝及希望大少會體諒, 明白我既需要


呢一篇將會係一個完結, 過左呢一篇後, 我既生活又會集齊幸福, 快樂 & 多姿多彩既元素!!


再一次感謝大家既關心,, 有好多都收到晒, 明白大家既意思,, thank you!


今日同朋友們去"金滿庭"食飯.. 雖然當時心情仍然麻麻,, 但我好鐘意同最friend最friend既朋友共膳, 無所不談, 暢所欲言, 說說笑笑,, 大家既友誼有增無減,, feel so good!


由於最近心情唔好, 所以我好似烏GG咁用左黑白mode黎影相,, 感覺真係好sad~











睇返d相先發現四個人食左咁多野.. 但我又唔覺好飽,, 莫非我又大食左?!


沒有留言:

張貼留言