2008年4月5日 星期六

諸事不順!

啊... 出門又遇麻煩事!!!!!


麻煩一 :


尋晚成晚係無一秒鐘訓到, 原因好可能係訓慣左杜拜張大床, 又覺得張床褥好硬, 間房又好迫,, 我同大少成晚都'look'黎'look'去..無訓過啊! (依家對眼乾到爆~)


麻煩二 :


Daddy尋晚話左我知個某'o急'既鎖壞壞地, 叫我唔好用; 今朝係趕時間既情況下, 我想知個鎖邊到壞, 就試下鎖起再開過, 點知一鎖先發覺"乃野"!!!! 話明個鎖壞, 當然係開唔返啦... 開唔返事小, 但我放左件d衫入去...  係咁情急既情況低下, 唯有向忙於梳洗既大少求救(我諗大少個一刻可能好想炳獲我, 幫唔到手仲添麻煩!!!), 最後好彩大少幫我打返開個鎖,, 否則係咁混亂既情況下, 我都唔知去邊到再搵過d衫帶去?!


麻煩三 :


今日超大霧!!!!!!! 勁到乜都睇唔到.. 而且d霧好低,, 係坐車時我已經同大少講 : 唔知會唔會大霧到飛唔到呢?!


最後,, 應驗左~


依家班機Delay個半鐘,, 係咪真係飛到都未知!! sigh~ (我話想中六合彩又唔見我中... )


救命~ 又悶又眼訓 (大少走左去沖涼)!!!!! 


各位朋友,, 請為我呢個旅程祈禱啊~~


(打完篇BLOG.. 即有擴播話我班機11:30am可以飛啦.. 感恩感恩!! )


沒有留言:

張貼留言