2008年4月25日 星期五

食食食

尋日約左係我屋企附近工作既Karen & Tan Tan食lunch!!! Karen選擇左太古城SimplyLife, 我以前去過呢間餐廳買包包食, 但就第一次試佢既熱食...


多得Karen一早訂枱,, 當我去到已見到大排長龍,,, 心諗 : 嘩,, 呢間餐廳唔通又抵食, 又好味??


佢地d Set lunch 分左 1 = 湯/沙律, 2 = Main Course, 3 = 甜品, 可以自由選擇配搭! 價錢大約HK$80-120



當日我選擇1 + 2 = HK$8x, 價錢其實一d都唔算平(因為我以為五六十蚊一個set lunch!),, 但可能係太古城呢區較少呢類有機食物餐廳, 所以特別受歡迎!!



我同Tan Tan都食Pasta, Karen食英式早餐 (佢叫呢款又令我諗起大少!!) ,, 食物雖唔算好正, 但都不失為一個值得一試既餐廳!!


同Karen & Tan Tan 暢談一番後, 佢地又要返工啦!! 下次無人倍我食飯時,, 又約你地先~


原本Cindy都會黎一齊食晏, 可惜佢因為身體較攰, 暫時未能出席. 得閒到爆既我,, 當然約埋YY Cake 一齊探下佢啦!!!! (Cindy,, 希望你精神好返d時再同我地去食lunch/嘆TEA啦!!)


未去Cindy屋企前, 先去YY Cake屋企等佢既新鮮麵包出爐!!  等既其間,, 同佢傾左好多計,, 將自己之前唔開心既事一五一十講出黎... 其實我份人好少將心事主動話俾人知,, 但感謝主, 可能主知道我一直收收埋埋會好辛苦, 所以派YY Cake黎做我既聆聽者... 多謝你!! (其實仲要多謝好多關心我既朋友..)


夜晚約左舊同事食飯... 我主動話要去九龍灣德福廣場二期五樓既"嚐越"食食,, 因為之前同大少食過好好味, 我地兩個女仔叫左好多野... 連個侍應都話 : 其實你地應該夠食架啦.. 唔好叫住!!!



推介一 : 係Dubai 成日食唔正宗既summer roll.... 係HK食, 當然好味好多啦!! 超讚~~



墨魚餅,, 其實好好味!!! 但我地食唔晒...



馬拉盞炒油麥菜...好味!!!!



雞絲酸辣湯麵... 都幾好味!!! 但又係太飽... 食唔晒~



推介二 : 豬頸肉炒檬,,, 好味之外,, 主要係我鐘意食豬頸肉&檬, 所以一定要食!! 哈~


To my dear friend,, 神說: "凡事都可行, 但不都有益處"  


沒有留言:

張貼留言