2008年4月29日 星期二

新生命!

今日約左舊同學Esther 出黎食tea,, 知佢最近心情麻麻,, 同我一樣,, 大家一齊傾下計啦!!


行過Godiva, 買左兩粒朱古力, 一粒俾Esther, 一粒自己!!


我最近愛上去九龍灣德福食飯,, 所以又約左佢去德福廣場既Pokka



我選擇既什菌雞肉義



Esther 選擇既泡菜牛肉烏冬, 好好味!!!


大家最近心情都好差!! 喂, 如果你搵到邊間心理醫生好,, 介紹埋我去啊!!



我買既朱古力就係呢款士多啤梨古古力... 味道.. 一般啦, 因為我覺得士多啤梨唔夠甜呢!



食完lunch後, 去九龍法國醫院探我表哥表嫂既初生Baby,,出左世兩日咋...好可愛呢!!!



見到BB個心情唔知做乜好touching,,好想喊,, 不過係咁多人面前, 當然強忍啦!! 感謝主帶左個新生命黎呢個世界,, 求主保守BB有善良樂天既性格~


恭喜表哥表嫂,, 希望你地個BB快高長大, 健健康康啦!!


沒有留言:

張貼留言