2007年9月21日 星期五

囍宴一

20 Sept 2007

今次返香港其實有兩個特別重任!!!

第一....十月一號要為我好朋友婚宴上做姊妹...

第二....一位識左十幾年既中學同學結婚, 一定要去恭賀佢~~

囍宴一 (去飲only!)

女家呢位靚女係自我中一相識既同學... 以前我地成日都糖痴豆.. 佢好有大姐姐風範..我有咩事..佢都會幫我出頭架~~
  雖然自中學畢業後, 大家都少左聯絡..不過大家個份友誼都永遠會KEEP在心處...依家佢嫁左個好老公..希望佢地以後幸福快樂啦!!!

飲宴上, 當然少不免會撞返d舊同學啦!!!!(但好攪笑地唔知點解新娘子大部份只請男同學, 女同學得我&隔離個位不男不女人仕!!

轉眼間, 大家都由"傻傻更更"既小男孩一變...變成成熟隱重既大男人啦~~

仲記得以前返學成日你推我撞,, 互"窒"互勉... 好多回憶都好似啱啱無耐之前發生咁; 但原來轉眼間, 已是十年前既事啦....

呢位A同學, 我地由小一已經同校同班至中學啦... 識左廿年啦!!



呢位G同學自中幾(我都唔記得)開始去左英國讀書, 一直都無聯終, 無見面... 如果唔係今次飲宴,,都唔知幾時會再見返佢??

中間呢位K同學原來中四中五一直係同我同班...但無記性既我竟然一D印象都無... 真係有D唔好意思!!!!

而呢位不男不女既G同學...我地係同醫院出世...而且仲要係同性同!! HAAAAA
  真係世上難求~~

呢位古靈精怪既M同學.. 由細到大行事都係鐘意出位過人... 連影張相都要求我同佢一齊做古怪動作!! (認真大唔透!!)

最後... 係好開心既氣氛下結束呢晚既喜宴 + 同學聚會...yeah!!!


沒有留言:

張貼留言