2007年9月8日 星期六

我只在乎你

我只在乎你 - 鄧麗君 (http://www.youtube.com/watch?v=N72dsXD2GdM)

如果沒有遇見你 我將會是在那裡
日子過得怎麼樣 人生是否要珍惜
也許認識某一人 過著平凡的日子
不知道會不會 也有愛情甜如蜜

任時光匆匆流去我只有在乎你
心甘情願感染你的氣息
人生幾何 能夠得到知己
失去生命的力量也不可惜
所以我 求求你 別讓我離開你
除了你我不能感到一絲絲情意

如果有了某一天 你說即將要離去
我會迷失我自己 走入無邊人海裡
不要什麼諾言 只要天天一在起
我不會只依靠 片片懷念活下去

任時光匆匆流去我只有在乎你
心甘情願感染你的氣息
人生幾何 能夠得到知己
失去生命的力量也不可惜
所以我 求求你 別讓我離開你
除了你我不能感到一絲絲情意


************************************************************************************************

我唔係鄧麗君FANS... 不過我都幾鐘意聽佢既歌..因為佢把聲真係好甜好柔!!

尋晚聽到我只在乎你呢首歌, 邊聽邊睇歌詞..

突然間心有感觸, 眼有淚光~~

可能呢首歌正正寫中我依家既感覺.....

以前唔識得愛人既我, 只覺得呢個世上最重要既人係我爸爸... 除左爸爸外, 我覺得其他任何人都可以被時間沖淡~~

但現在既我, 終於感受到... 世上除爸爸外..仲有大少係在我生命中不能決少的!!

有時候我好傻咁自己一個人發呆.. 如果有一日大少真係離開左我, 我會點??

每當一諗呢d可怕既事, 我就會把把自己個頭, 然後搵其他野做...停止呢d無謂既思想...

有時候大少講笑咁話自己如果有咩咩咩事.. 我就會變成一個小朋友咁.. 話喊就喊

老實講... 我真係好怕有一日DADDY & 大少都會離我而去...

所以我每日都會為佢地祈禱!!! 我真係唔可以無左佢地~~ (講到呢到.. 我既眼淚又不自覺流下...)

所以我成日都講.. 如果有咩事.. 我寧願有事既人係我.. 我都唔想見到佢地受苦~~

DADDY & DAR...

請好好照顧自己.. 出入小心!!

拜托拜托!!!!!


沒有留言:

張貼留言