2007年9月19日 星期三

返港前12小時

我坐個班機係18號零晨12點10分, 所以係17號夜晚就要出發...

前一晚已經將所有手信, 幫人買既LV袋PACK好晒入喼... 自己既衫褲鞋襪就隨便帶左少少, 今次個喼七成以上都係易碎物件, 所以大少好小心翼翼咁幫我安排好點樣放, 以防返到香港,, 乜都爛晒~~

11:00AM

知道返HK後可能會少左做運動, 所以一早我都如期上club house 到跑左一個鐘頭步...

12:30AM

急急腳煮Lunch....

我地最鐘意食既蒜蓉大蝦炒黑椒義粉

屋企仲有西蘭花, 西生菜, 苦瓜... 唔知大少呢幾日會唔會幫我清晒佢地呢??

2:00PM

洗完碗後, 我仲要準備材料整排骨蘿白炆冬菇俾大少食,, 因為如果我唔整定..呢條價值四十蚊港紙既蘿蔔會白白浪費!!

3:30PM

10月9號就會到期既酸忌廉, 我唔想浪費... 所以焗左個NY Cheese Cake 俾大少&同事們食!! haaaaaaaaaaaaaaaaaaa (臨走都要儲肥佢地!!!)

4:00PM

最後, 就係幫大少燙埋D衫&褲...

6:00PM

終於攪掂晒..可以放心返香港啦~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

夜晚我地七點就要出發, 大少原本想係屋企食埋先走...但我又懶, 而且唔想煮完留返D手尾要大少執, 所以我都request左出去食...

揸車左去杜拜一間泰國餐館... 呢間泰菜都幾正宗... 杜拜既餐廳選擇比起我住既阿布達比真係又多又好味!!!

呢碟係送既泰式沙律 (內有炸椰絲, 生洋蔥, 檸檬, 辣椒, 彊粒, 花生粒, 中間係甜甜地既醬)... 大少以前黎過呢到食, 一早已經推介話好好味!!

食法係將以上所有材料放係呢塊葉到, 加埋少少甜醬,, 食落口真係有齊晒甜, 酸, 苦, 辣既味道... 好過癮呀
!!! 好好味~~ 可惜只有五塊葉... 可能就係咁, 小吃多滋味囉!!!!

另再order一碟軟殼蟹, 可惜太油膩, 炸粉多過蟹...唔好食之餘, 可能就係太油既關係, 攪到我個晚&第二日都有少少肚疴現象!!!

大少必飲既冬陰功湯... 好清.. 一d都唔油..但我覺得太辣.. 無飲到


最後仲有泰式炒麵&炒什菜... 水準都OK!

食完呢餐飯,,, 急急腳又向機場出發啦~~~


30 則留言:

  1. 你臨走都忙一餐﹐其實我每次飛之前個人同精神都會變得好亂﹐好似唔知想點咁﹗

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年9月19日 上午11:36

    MuiMuimui : 我都唔想攪咁多野...但係見雪櫃仲有好多餸, 我怕我唔整會嘥晒... 所以都迫住要整...而大少D衫褲我唔熨, 我又唔想佢自己熨..所以又係一定要做!!!  可能我成日都返HK...依家都無乜感覺... 反而最怕就係塞車趕唔到上機..heeeeeeeee

    回覆刪除
  3. downtown disney根本就係disney既一部份~

    回覆刪除
  4. 嘩, 你屋企咁多食物儲備嘅?!真係打仗都唔驚呀!  今次會喺香港留幾耐呀?

    回覆刪除
  5. 你臨走都煮咁多野食,仲幫大少熨埋衫,真佩服 我次次上機前,成日都驚執漏野,所以多數咪都唔整,求其食D野就算。 D泰國餐,樣樣都好似好好味,我最鐘意食泰式炒粉。

    回覆刪除
  6. 係咪返左黎喇?? 我呢兩日忙到癲, 又病左, 所以都無時間黎留言

    回覆刪除
  7. 那個泰式沙津..在香港的香辣屋也試食過, 當各種材料混在一起, 口感很好, 很特別...食完想再食 可惜只限試食,  無得點黎食

    回覆刪除
  8. Diana ~~ 早晨阿 你係香港拉 終於時間同我一樣 lu 大少一個人係dubai 過 ramadan 你返香港呢 你呢次返香港幾耐阿 你真係好得阿 臨走之前 都要幫大少做o甘多野 又有我都極度喜歡既蝦意粉 我成日見到屋企既意粉 都唸起你呢碟意粉架 我一定要揾日整下先 dubai 既泰國餐似乎都好正 wor 係呢 dubai o甘多異國餐廳 其實價錢會晤會貴架

    回覆刪除
  9. 今次返嚟幾耐呀 ?

    回覆刪除
  10. Diana, u're so sweet.  U must be a very good wife ... "Dai Siu" is so lucky....

    回覆刪除
  11. 你會來香港多少天ar???

    回覆刪除
  12. 幸福小女人- Diana2007年9月19日 晚上8:58

    天蠍GG : 嘩..你六點未夠就起身啦...日日都要咁早架? mmmmmmay : 係呀, 因為個個禮拜去入貨,  一買會買定好多... 我今次留港半個月, 跟住返台灣再返杜拜呀!! Mui : 我唔想嘥晒D野食咪整到幾多得幾多囉!! 我以前都怕執漏野..但依家覺得成日都返HK... 除左送俾人&幫人買D野唔好執漏, 其他個D執漏都唔怕啦... chickenpig : 終於可以同你講返句Good morning!!! Karen : 返左啦...去搵你又唔見你UPDATE,, 不過我都知你好忙... 你好好照顧自己身體呀!! See :   咦,, 香辣屋都有呀?? 我第一次食, 覺得好好味呀~ 流浪影子 : HAAAAAAA 無錯, 終於同你地既時間接近返啦!!! 其實大少下星期都會返黎HK...佢都會避左ramadan..我地十月十三先會再返去呀!!  多謝你讚賞我既義粉... 我同你一樣都好鐘意食蝦, 義粉, 炒飯.... 家居必備呀!! haaaaaaaa 係中東食呢類外國菜多數都唔平.... 一定比起香港貴, 而且水準較差...但無辦法... 有時想食起來,, 乜都要接受架啦!!! Kuromi : 係HK留半個月到啦...跟住返台灣探媽咪!! TTB : 你太過獎啦..我只係唔想嘥野食,,同埋費事佢D衫"巢忟忟"咁著住返黎咋!!! Princess K@nny : 係HK會留半個月到..跟住返台灣探媽咪幾日呀~~~

    回覆刪除
  13. 杜拜係一個我覺得好浪漫的地方呢 你整d野食賣相好靚呀

    回覆刪除
  14. 大少唔係同你一齊返香港麼? 你咁孤單耶!小心啊!

    回覆刪除
  15. 大少唔係同你一齊返香港麼? 你咁孤單耶!

    回覆刪除
  16. 去玩下啦﹐ 唔好掛著上網啦

    回覆刪除
  17. 平安返到香港呀 !!!!!!   

    回覆刪除
  18. 怪得之唔見你留言俾我啦~原來你返咗香港~~~打算留係香港幾耐呀?

    回覆刪除
  19. 哈哈 ~~ 你地真係避 ramadan 阿 ramadan 結束你地就返去 我突然唸到一個問題 ~~ 唔知 emirate ramadan 期間有無係白天提供食物

    回覆刪除
  20. Have a nice Holiday in HK!  Make sure you eat everything that you want, I normally make a list before I go back so I won't miss ANYTHING

    回覆刪除
  21. 我覺得你碟意粉吸引過d泰菜!返到香港玩得開心d啊!

    回覆刪除
  22. 幸福小女人- Diana2007年9月20日 凌晨3:42

    波點小姐 : 多謝你既讚賞呀~~ 杜拜如果十月至二月黎都唔錯架... 可以日日行沙灘睇日落!!! Bluebluegirl : 其實我特登早少少返係想有返自己時間可以見見朋友...因為大少返左黎,, 我又會好自然要倍住佢周圍去啦..heeeeeeee 情人淚 : 唔得..我會掛住你地架麻!!!! Mrs Cheng's Life : 係呀, 返到啦...感謝主!!! 查查 : 我今次係HK會留半個月, 跟住返台灣探媽咪, 十月中會走架啦!! 流浪影子 : haaaaaaaaaa...你同我一樣成日掛住食呀!! 我坐飛機個晚都問大少..會唔會見到陽光時無飛機餐食 !! 但最後都係有...heeeeee 不過我坐cathay..我估Emirate應該都會有掛!!! mommy dearest : 我都有寫清單呀..不過唔係食野list...而係must buy list!!! 唔買定過去, 到時又呻笨架啦!! 南極企鵝 : 多謝你既讚賞呀!!!! 我會盡情咁玩架啦.. 不過一返黎就鼻感敏, 係咁鼻塞&流鼻涕~~

    回覆刪除
  23. 我又係好 like冬陰公, 真係食泰國野唔少得

    回覆刪除
  24. 又去旅行呀? 真係happy呀!!

    回覆刪除
  25. 你真好有準備呀!!

    回覆刪除
  26. oic, take care ar!

    回覆刪除
  27. 你真係好有條件做好妻子好媽媽. 臨飛仲做咁多家頭細務. 堅啊.

    回覆刪除
  28. yummy.
    Dubai  賣  D  "LV" 比香港平 ??

    回覆刪除