2007年9月27日 星期四

留港飲食團第一擊!!!

26 Sept 2007 - 金羅寶韓國料理 (銅鑼灣金百利六樓)

之前係流浪影子個BLOG到見到佢食韓國菜,, 當時係杜拜既我已經睇到口水流
.... 今次返黎.. 當然要去食啦!!

由於我地七點就去到..仲未好多人, 感覺還不錯哦!

我最愛韓國菜既前菜,, 細細碟... 每碟都啱我口味!!!  好正呢~~

其實淨係呢D前菜,, 我都可以餸兩碗飯啦..HAAAAAAAAA

我地得兩個人..又想食牛, 豬 & 海鮮...所以叫左呢份雜錦拼盤... 各樣都有, 唔洗煩!!

另外我主力想食既石頭飯~~~ 可惜呢到服務太好啦, 一送黎後, 服務員立刻幫我地撈勻,, 我無機會影相呀!!


呢個飯我覺得一般, 感覺太濕... 吉之島廿蚊石頭飯好似好味d...  隔離個牛筋湯係送既~

成枱都係野食呀...
  我鐘意呢d感覺.. 好多款式揀!!!  初初我同大少講 : 好似唔夠食, 不如再叫!!! 大少話 : 你食完再講啦~~  點知我食完碗飯再食多兩件燒烤物.. 我已經飽左七成啦~


最後仲有甜品送...

我初時同大少講我想留肚去食榴槤班cake, 不如叫佢唔洗送甜品啦... 

到我多口問個侍應係咩甜品呀??

佢答我 : 芋頭雪糕呀~~

我答 : 咦!!! 芋頭雪糕好正喎.... 哦 ,, okok!!!! (最後我成個球食晒,, 連碗都想'lam'埋~~呵呵呵

!!!)

食完飯再返太古睇"褓母日記", 呢套戲唔差但又唔會好睇到要必睇囉~~

其實我志想睇"色戎"多d....  但賣飛賣淨得頭兩行咋!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

同場加映浮誇靚甲 :

雖然自己都識整甲, 但自己同自己整真係好鬼攰~

~ (名符其實玩手指!!!! 自己左手整右手, 右手整左手,, 要成三四個鐘架!)

最後都係的起心肝去俾人整... 好抵呀!! 二百幾蚊咋...  (已包埋施華洛水晶)

第一次做甲做得咁CC酷酷... 二百幾蚊真係抵到爛!!!!!

(唔好同我講大陸仲平... 我好少北上!!! )

有興趣既朋友可以去呢到試下架 : http://hk.myblog.yahoo.com/lovenail1110


靚唔靚呀????


沒有留言:

張貼留言