2007年9月9日 星期日

Healthy Brunch~

啱啱過左個weekend...又係我偷懶既時候!!!

Brunch 係呢到係好普遍, 好多酒店都會有Brunch Buffet,, 可能中東人習慣遲起身活動.. 所以基本上好多地方就算好晏都會有brunch食 (去到下午四點都有
)
!!

而我整既自家Brunch都好講究架!!! 份量一定唔可以太少.... 否則到三四點就好易肚餓

但又唔想好似平日食晏咁食咁多,, 話晒都係啱啱起身無耐... 邊食得落?

所以, 以下呢個餐就係我平時weekend最常整既菜式之一...

佢個名堂係!!!!!  噔..噔..噔..噔..  健康輕盈沙律三文治餐

 (個名係咪懶~~~~ 長呢!!!) 

雖然我個賣相無大少做得咁靚... 但我勝正 - 快、靚、正!

大少都未擦完牙... 我20分鐘內已經完成呢個餐... 哈哈哈~~


其實都唔馬虎架!! 主力有fried eggs, salmon & turkey cold cuts , 伴菜有新鮮生菜 & 鮮蕃茄!!!!


配埋呢隻 - 義大利dressing (註明 : Light!), 酸酸味味.. 好好味呢!!!
(不過唔好落太多, 少少吊味就OK)

簡簡單單又一餐,, 但我同大少都食得好滿足~~ 

雖然我地係到多數都係食住家飯, 已經比起係出面食健康好多... 但我地都鐘意weekend時食下沙律, 三文治.. 當係再清清腸胃... 人都醒d呀!!!! (醒d, 醒d, 醒d~~~~)


沒有留言:

張貼留言